حساسیت آمریکا به دلیل فراگیر شدن اسلام است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 11 آذر 1397

امام جمعه بافق گفت: آمریکا می داند که اگر کشور های اسلامی بازهم مقاومت کنند باز سیلی خواهد خورد و حساسیت آن بخاطر فراگیر شدن اسلام است‌.

 امام جمعه بافق در خطبه های این هفته نماز شهرستان با اشاره به اینکه برخی گناهان دنیوی باعث عدم رسیدن ثواب کار خیر می شود گفت: گناهان باعث می شود اعمال خیر پیش خدا ضبط نشود.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی افزود: افرادی که بخاطر قدرت، ثروت و دیگر مسائل مادی خود را بالاتر از همه میدانند اعمال آنها در دنیا از بین می رود.

وی خوش اخلاقی و صبور بودن را از ویژگی های بارز انسان های مومن دانست و تصریح کرد: این ویژگی ها باعث می شود که فرد نزد خداوند از ارزش بالاتری برخوردار باشد.

خطیب جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود به کنفرانس وحدت اسلامی و بیانات مقام معظم رهبری در جمع ۳۵۰نفراز علما و سیاسیون و مجاهدان اشاره کرد و گفت: مقابله با دشمنان مبحث مهم مقام معظم رهبری در پایان این کنفرانس بود.

حجت السلام سلیمانی خاطر نشان کرد: مقاومت مشکلاتی دارد اما وقتی به اهداف خود رسید طعم شیرینی آن حس می شود.

وی قدرت استکبارگران را ناچیز برشمرد و بیان داشت:ئمقاومت دشمن را می لرزاند که توفیق و فضل الهی باعث تقویت مقابله می شود.

امام جمعه بافق با بیان اینکه علت نا آرام کردن منطقه توسط آمریکا به‌علت سیلی خوردن از اسلام است تصریح کرد: آمریکا می داند که اگر کشور های اسلامی بازهم مقاومت کنند باز سیلی خواهد خورد و حساسیت آن بخاطر فراگیر شدن اسلام است‌.

حجت الاسلام سلیمانی خاطر نشان کرد: کسانی که وعده خدا را بازی می گیرند به اهداف خود نمی رسند و پیروز نخواهند شد و برخی کشورها هم که مخالفت می کنند زیر چتر طاغوت هستند به همین علت سیلی می خورند.

وی با اشاره به دو حرکت مهم در منطقه ادامه داد: آزار و اذیت مردم فلسطین و یمن ایران را آزار می دهد اما اگر وحدت اسلامی باشند قطعا این دو کشور به پیروزی می رسند.

خطیب جمعه بافق با اشاره به ۴۰سالگی پیروزی انقلاب اسلامی گفت: آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی توانند بکنند و با وحدت یکدیگر در تحریم هم موفق خواهیم شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان یزد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page