یادواره شهدای فصل پاییز شهرستان بافق برگزار شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 11 آذر 1397

امام جمعه بهاباد در یادواره شهدای بافق گفت: بصیرت لازمه تشخیص حق از باطل است.

به گزارش «ایثار یزد» یادواره ۴۷ شهید فصل پاییز شهرستان بافق با حضور حجت‌الاسلام‌ و المسلمین بشکانی امام‌جمعه بهاباد، سردار آخوندی جانشین آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای انتظامی، امام‌جمعه بافق، مسئولین و مردم شهیدپرور شهرستان در امامزاده عبدالله (ع) برگزار شد.
در ابتدای مراسم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ضمن خیرمقدم و گرامیداشت یاد و خاطره ۱۳۸ شهید آرمیده در جوار امامزاده عبدالله (ع) گفت: میزبان مراسم امشب شهدا هستند و حضور در این مراسم به دعوت آنان است.
سپس حجت‌الاسلام‌والمسلمین بشکانی پیرامون بصیرت به ایراد سخن پرداخت و گفت: بصیرت لازمه تشخیص حق از باطل است.
وی با اشاره به دوران خلافت حضرت علی (ع) و مردان بی‌بصیرت آن‌که معاویه را همانند ولی خدا می‌دانستند افزود: دوران خلافت و حکومت حضرت علی (ع) باآنکه بسیار کوتاه‌مدت بود ولی عرصه امتحانی دشوار برای بسیاری از خواص شد.
بشکانی تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین درس‌های جنگ تحمیلی که امروز بسیار اهمیت دارد بصیرت و دشمن‌شناسی است و رزمندگان کشورمان این موضوع را به‌خوبی درک کردند و باعث پیروزی در جنگ حق علیه باطل شدند اما آنان که بی‌بصیرت بودند این عمل رزمندگان ما را دور از عقل و نادرست می‌دانستند.
امام‌جمعه بهاباد بابیان این‌که شهیدان از همه‌چیز خود گذشتند تا ارزش‌های دینی زنده باقی بماند خاطرنشان کرد: رسالت سنگینی برای حفظ آرمان‌های شهدا داریم و در این راه باید تلاش کنیم تا پیروز و سربلند باشیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page