پیام تبریک شورای اسلامی کار کارخانجات تعمیر لکوموتیو بافق به دکتر طالبی

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 14 دی 1397

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر طالبی

استاندار محترم و معزز یزد

با درود و صلوات بر حضرت محمد(ص) و آل محمد، انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت استاندار یزد که حاکی از تعهد، توانمندی و حسن سوابق خدمتی است، صمیمانه تبریک عرض می نماییم و یقیناً تخصص و تجارب شما زمینه ارائه خدمات گسترده‌تر به هم استانی های  فرهیخته و فهیم را فراهم خواهد کرد.

استان یزد از دیرباز تاکنون مهد پرورش بزرگ مردانی بود که خدمات بی شائبه و بی بدیلی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است و  دین خود را به این آب و خاک به بهترین نحو ممکن ادا نموده است.
لذا داشتن مدیری مدبر، خدوم و دلسوز در رأس هرم اداری استان حق مسلم مردم ولایت مدار و بافرهنگ استان یزد است و ان شاءا… تعهد و کارآمدی جنابعالی ، مردم شریف استان یزد را به افق های وسیع تری به نظاره و با تکیه بر سوابق و تجارب حضرتعالی که کسب نموده اید، شاهد پیشرفت ها و تحولات شگرفی در تمامی عرصه های توسعه این استان خواهیم بود.
این شورا ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما برادر بزرگوار که به حق از نیروهای ارزشی و ولایی و از ذخایر و سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشید، برای جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام و انقلاب و نظام و ملت عزیز ایران اسلامی خصوصاً مردم شریف استان یزد همان طور که تاکنون در تمامی مسئولیت های محوله داشته اید، از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.
شورای اسلامی کار کارخانجات تعمیر لکوموتیو بافق

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page