پایان۴/۵ کیلومتر روکش آسفالت محور روستایی کوشک -گزستان

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
یکشنبه - 30 دی 1397
پایان۴/۵ کیلومتر روکش آسفالت محور روستایی کوشک -گزستان

محمد صالح عابدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بافق در این خصوص گفت با توجه به عمر بالای آسفالت و اولویت بندی صورت گرفته روکش آسفالت محور روستایی کوشک-گزستان به طول 12 کیلومتر در دستور کار این اداره قرار دارد.

IMG_20190120_141710_629IMG_20190120_141707_959
محمد صالح عابدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بافق در این خصوص گفت با توجه به عمر بالای آسفالت و اولویت بندی صورت گرفته روکش آسفالت محور روستایی کوشک-گزستان به طول ۱۲ کیلومتر در دستور کار این اداره قرار دارد.
وی افزود روکش آسفالت محور مذکور به طول ۴/۵ کیلومتر در دو مرحله ریگلاژکه با مساعدت اداره کل راهداری و حمل و نقل استان یزد توسط عوامل این اداره و روکش آن توسط شرکت پیمانکاری مشکین راه انجام گردید ساماندهی و نصب علائم افقی و عمودی آن اجرا گردید .
ضمنا اعتبار جهت این پروژه مبلغ ۲۹۰۰ میلیون ریال هزینه گردیده است
لازم به ذکر است باقیمانده طول مسیر جهت بهسازی و روکش آسفالت در حال برگزاری مناقصه جهت مشخص نمودن پیمانکار میباشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
همشهری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 1 بهمن 1397 - 9:10 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام همین جاده را از بافق تا کوشک و سپس کوهبنان دوبانده کنید اینقدر هزینه جاده سیروس اباد و گزوییه نکیند . منفعتش خیلی بیشتر است.

همشهری دیگر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 1 بهمن 1397 - 4:07 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام مسافت طولانی ومسیر را ه طولانی ومصرف سوخت وبن بست شدن راه همین دلیل محکم است که دوباره هزینه دوبانده هم انجام شود بعضی ها فکر روستاهای خودشان هستند منطق حکم میکند جهت رونق بافق مسیرهایی انتخاب شوند که بافق از شریانهای راههای ارتباطی با استانهای همجوار نزدیک شود تا روستاها ازوجوداین راهها قطب کردشگری شوند..

You cannot copy content of this page