آغاز تکمیل قطعه نهایی بلوار آیت ا… میرغنی زاده

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 15 بهمن 1397
آغاز تکمیل قطعه نهایی بلوار آیت ا… میرغنی زاده

شهردار بافق از شروع پروژه تکمیل و بهسازی قطعه نهایی بلوار آیت ا... میرغنی زاده این شهر همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.

شهردار بافق از شروع پروژه تکمیل و بهسازی قطعه نهایی بلوار آیت ا… میرغنی زاده این شهر همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.
سیدعلی نوروززاده با بیان اینکه قرارداد این طرح منعقد شده است تصریح کرد: زیرسازی، جدولگذاری،روسازی آسفالت، نصب علائم ایمنی و ترافیکی و نیز روشنایی این بلوار از جمله اقدامات اجرایی پروژه است که امیدواریم با تامین به موقع منابع مالی، پروژه در سریعترین زمان ممکن انجام شود.
شهردار بافق با اعلام این نکته که اجرای این پروژه بیش از ۳۰ میلیارد ریال هزینه دارد افزود: با اجرای این طرح، یکی از مهمترین بلوارهای دسترسی نقاط پراهمیت شهر همچون ورودی شهر، روستای مبارکه و شهرک آهنشهر، ایستگاه های راه آهن، بیمارستان ولیعصر (عج) و تفرجگاه آبشار همچنین ورودی از طرف استان کرمان تکمیل و امنیت تردد تامین می شود.
نوروززاده ابراز امیدواری کرد بهره برداری از این طرح بتواند در راستای تردد آسان، نزدیک شدن فاصله دسترسی بعضی از نقاط شهر، زیبا سازی بلوار و ایجاد فضای سبز و جلب رضایت شهروندان مثمرثمر باشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page