برگزاری آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی در بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 19 اسفند 1397
برگزاری آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی در بافق

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق؛آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور امام جمعه، فرماندار ، مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای شورا در سالن کنفرانس اداره ارشاد با موضوع « ضرورت توسعه گردشگری مذهبی و بحث و تبادل نظر پیرامون اساسنامه بنیاد وحشی بافقی » برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق؛آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای شورا در سالن کنفرانس اداره ارشاد با موضوع « ضرورت توسعه گردشگری مذهبی و بحث و تبادل نظر پیرامون اساسنامه بنیاد وحشی بافقی » برگزار گردید.

حجه الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی در این جلسه با اشاره به اهمیت وحشی بافقی به عنوان چهره شاخص فرهنگی ابراز داشت بنیاد وحشی بافقی یکی از آثار ماندگار در شهرستان بافق خواهد شد و از هرگونه کمک و مساعدت در زمینه تصویب بنیاد در شورای عالی انقلاب فرهنگی دریغ نخواهم ورزید .

زاده رحمانی فرماندار و نایب رییس شورا هم در این جلسه با اشاره به حمایت های فرمانداری در زمینه فرهنگ و هنر ابراز داشت مجموعه فرمانداری تلاش کرده تا در حد توان به فرهنگ وهنر شهرستان کمک کند وتوسعه گردشگری مذهبی هم فرصتی به شمار می رود که با برنامه ریزی اصولیِ دستگاه های ذی ربط می تواندبه رونق هر چه بیشتر اشتغال واقتصاد منجر شود.

مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان و ناظر شورای فرهنگ عمومی در این جلسه بااشاره به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر وجود ناظر در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ها عنوان کرد از ابتدای امسال مقرر گردید که یکی از اعضای شورای فرهنگ عمومی استان به عنوان ناظر در جلسات شورای شهرستان شرکت کند تا تعامل و ارتباط بهتر و سازنده تری با استان و کشور برقرار شود.

در ابتدا حسین ارجمند دبیر شورای فرهنگ عمومی با تشکر از شرکت توسعه پرنیان برای تدوین اساسنامه بنیاد ابراز داشت وحشی بافقی بزرگترین سرمایه فکری و فرهنگی شهرستان بافق است و بعد از تدوین اساسنامه مهم ترین کار تصویب بنیاد در شورای عالی انقلاب فرهنگی است و می طلبد که مجموعه شهرستان با همدلی و همکاری بتوانند در این زمینه گام مثبتی بردارند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page