بازخورد مثبت یک برنامه مثبت

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
یکشنبه - 22 اردیبهشت 1398

بسم الله الرحمن الرحیم
یرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ ءَامَنُواْ مِنکمْ وَ الَّذِینَ أُوتُواْ الْعِلْمَ دَرَجَات ـ خداوند کسانی از شما را که ایمان آورده اند و کسانی را که علم به آنان داده شده، درجات بزرگی می بخشد.(سوره مبارکه مجادله آیه ۱۱)

درسته که بعضی‌ها سعی دارن تو مدارس و از میان نسل جدید برای غربی‌ها سرباز بسازن،
اماهستند معلمان ومدیران شریفی که بچه‌ها رو مطابق تعالیم اسلام پرورش دهند.

با سلام وتشکر از مدیران و مربیان مهدکودک شکوفه و تبریک به مردم و آموزش و پرورش شهرستان بافق به خاطر وجود چنین مهدی در شهرستان چرا که در اسلام، آموزش هر علمی که مفید باشد، ارزشمند است، ولی ارزش همه ی علوم یکسان نیست. ارزش علم دین با سایر علوم، قابل مقایسه نیست. آموزش احکام و معارف دینی، مقدمه و شرط لازم رهایی انسان از آتش جهنم و رسیدن به سعادت ابدی است؛ از این رو در سیره ی معصومان علیهم السلام نیز به آن ارزش فراوان داده شده است.
نظام تعلیم و تربیت ما بر مبنای تعالیم قرآن و ارزش های متعالی فرهنگ اسلامی پایه گذاری شدهو در سایته تحقق اهداف این سند شاهد تربیت انسانی خودباور و خداباور خواهیم بود که در تراز جمهوری اسلامی ایران است .
جمعه شب در جشن پایان سال این مهد شاهد برنامه هایی بسیار عالی بودیم در ابتدا حاملان قرآن و تلاوت قرآن کریم توسط نونهالان اجرای چندین برنامه که همگی در راستای معارف دینی و توسط خود نونهالان ازجمله حرکت نمادین اقامه نماز جماعت و سرود های بسیار شاد وزیبای ( بافق ، مادر ، چادر به سر ، انتظار ، مدافع حرم و در پایان سرود خدانگهدار) که همگی از ارزش والایی برخوردار بود.
حتی در هنگام اهداء هدیه به عزیزان ، بخشدار محترم نیز از از این سبک آموزش تشکر کرده ونظرشان را درمورد اینکه نظام آموزشی ما خدا را شکر ایرانی اسلامی است و ۲۰۳۰ غربیان جایگاهی در نظام آموزشی ما ندارد بیان کردند.
پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) است که می فرماید: “فرزندانتان را بر سه ویژگی تربیت کنید: محبت پیامبرتان، محبت اهل بیت علیهم السلام و قرآن
امام حسین علیه السلام به عبدالرحمن سلمی، معلمی که به فرزندش سوره حمد را آموخته بود، هزار دینار طلا و هزار حلّه بخشید و دهان او را پر از درّ کرد.
درباره علت این بخشش از امام سوال کردند.فرمود: آنچه من به او دادم، در برابر آنچه او داده (تعلیم سوره حمد به فرزندم) ناچیز است.
همین دو حدیث بالا ارزش کار این مدیران ومربیان و مجموعه مهد کودک شکوفه را می رساند.
و ما والدین و شهروندان بافقی خدا را شاکریم چرا که : انسان برای پرواز به سوی کمال، به دو بال علم و ایمان نیاز دارد و معلم که جاده کمال را به شاگردانش می نمایاند، بیش از دیگران نیازمند این دو گوهر است ومعلمان ما نشان دادند که برخوردارند.و در راه تعلیم شاگردان و از بین بردن جهل آنان، ثابت قدم و استوار ایستاده اند. شاید بارها و بارها مطلبی را به شاگردان خود، به ویژه کودکان کم سن و سال گفتند و تحمل کردند. در این راه باید صبر کرد و دانست که نتیجه صبر، موفقیت است. دل های شاگردان کم سن و سال ، از سنگ سخت تر نیست و همان گونه که قطرات آب با گذشت زمان دل سنگ را می شکافد، تکرار و یادآوری مطالب توسط معلم نیز دل های سخت را خواهد شکافت.
با تشکر از زحمات همه معلمان با ایمان ، دلسوز و صبور کشور عزیزمان ایران اسلامی.

محمد مهدی فتوحی بافقی

۲۰۱۹۰۵۱۰_۲۲۲۹۰۰

۲۰۱۹۰۵۱۰_۲۲۴۰۵۶


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
ضیایی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 - 2:27 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام و خسته نباشید خدمت به مدیران ومربیان مهد وتشکر از زحمات این عزیزان
اجرکم عندالله

خواجه ای این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 - 5:28 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام از زحمات وتلاش های مدیر ومربیان ساعی این مهد کودک وتوجه ویزه بخشدار محترم سپاسگزاری می شود. موفق باشید

You cannot copy content of this page