سیدمحسن ابوئی؛ سلامت همکارانم از هرچیز دیگر در کارخانه ارجح تر است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 15 اسفند 1398

مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق از تأمین کلیه تجهیزات حفاظتی و مواد بهداشتی به منظور پیشگیری از ابتلای کارکنان به ویروس کرونا خبر داد و گفت: سلامتی جسم و روح همکارانم از هرچیز دیگر در کارخانه ارجح تر است.

سیدمحسن ابوئی ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه مدافعان سلامت در زمان شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: نسل رزمندگان ٨ سال دفاع مقدس هنوز پایان نیافته است و در این جو روانى، محکم در خط مقدم ایستاده اند.

وی سلامتی جسم و روح تک تک همکاران را در مجتمع فولاد بافق از هرچیز دیگر ارجح دانست و گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور،  روزانه با جدیت پیگیر وضعیت سلامت کارکنان و تأمین کلیه تجهیزات و مواد بهداشتی و حفاظتی هستم تا با ترک تشریفات اداری و در کوتاه ترین زمان این اقلام به کارخانه برسد.

مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق با اشاره به اینکه هم اکنون تهیه تجهیزات و اقلام بهداشتی و حفاظتی بسیار سخت گردیده، افزود: امیدواریم کارکنان با رعایت کلیه مراتب و استفاده بهینه از لوازم حفاظتی و مواد بهداشتی و نکات پیشگیری از این ویروس، در حفظ سلامتی خود و خانواده کوشا باشند.

ابوئی بر حفظ روحیه و دوری از استرس کارکنان در زمان شیوع ویروس کرونا تأکید و بیان کرد: تمام همکاران ضمن رعایت بهداشت و نظافت شخصی، به افرادی که به علت عدم آگاهی دچار استرس شذه اند روحیه بدهند و به شایعات توجهی نداشته باشند.

وی افزود: در صورتی که برخی از افراد قصد به هم ریختن جو همکارى و ایجاد استرس و فشار روحى و روانى به همکارانمان را داشته باشند طبق قوانین با آنها برخورد خواهد شد.

مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق از زحمات همکاران واحد پشتیبانی و خدمات و واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت قدردانی کرد و گفت: تمام تلاش خود را جهت اجرای اقدامات پیشگیرانه مقابله با ویروس کرونا که قبلا به اطلاع عموم رسیده است، تا پایان ریشه کن شدن این ویروس در کارخانه انجام خواهیم داد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page