تقدیر جمعی از کادر درمان شهرستان بافق از مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _بافق با ارسال نامه برای وزیر

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 3 اردیبهشت 1399

جمعی از پزشکان و پرستاران بیمارستان ولیعصر (عج) با ارسال نامه ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تلاش ها و مساعدت های مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در رابطه با اقدامات پیشگیرانه از افزایش شیوع بیماری کرونا ویروس تقدیر و تشکر کردند.

در این متن آمده است:
جناب آقای دکتر محمد شریعتمداری
وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی
سلام علیکم

احتراما ضمن سپاس از حضرتعالی و مجموعه تحت امر که در راستای اجرایی شدن فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با ویروس کرونا و دستور ریاست محترم جمهور مبنی بر حمایت دستگاهها و ارگانها از سیستم بهداشت و درمان هر منطقه با تلاش خستگی ناپذیر و حمایت همه جانبه خود و همکارانتان اقدام نموده اید. بر خود لازم و واجب می دانیم به مصداق آیه “من لم یشکر الخالق لم یشکر المخلوق” از تلاشها،مساعدتها و همراهی های مدیر عامل محترم شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_بافق جناب آقای مهندس فلاح که با اقدامات پیشگیرانه از تشدید اپیدمی این ویروس در بین پرسنل آن شرکت معدنی جلوگیری نموده و موجب کاهش ابتلا و عوارض آن گشته اند تقدیر نماییم.

بی شک حضور جناب مهندس فلاح در بین پرسنل بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان ضمن توان افزایی و روحیه بخشی موجب دلگرمی افرادی که در خط مقدم با این ویروس می باشند گردیده است.

ضمن آرزوی سلامتی سعادت و پایداری برای حضرتعالی و دیگر همکارانتان خواهشمندیم در صورت صلاحدید دستور فرمائید به نحو مقتضی از مدیریت محترم شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_بافق جناب آقای مهندس فلاح تقدیر بعمل آورند.

پرسنل بیمارستان حضرت ولیعصر (عج)

image_2020_4_22-20_58_44_626_Dg2

image_2020_4_22-20_58_38_825_zMJ

image_2020_4_22-20_58_39_792_JSb

image_2020_4_22-20_58_49_467_DtU


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۲۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page