بازدید سرپرست شبکه دامپزشکی از مرکز تحقیقات ابزیان ابهای شور بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 22 خرداد 1399
بازدید سرپرست شبکه دامپزشکی از مرکز تحقیقات ابزیان ابهای شور بافق

فرزانه سالاری سرپرست شبکه دامپزشکی ضمن حضور در مرکز تحقیقات ابزیان ابهای شور بافق با رییس این مرکز دیدار و گفتگو نمود.

فرزانه سالاری سرپرست شبکه دامپزشکی ضمن حضور در مرکز تحقیقات ابزیان ابهای شور بافق با رییس این مرکز دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار سالاری، ضمن ابراز خرسندی از عملکرد این مرکز، اعلام آمادگی کامل دامپزشکی به منظور برقراری ارتباط گسترده تر با این مرکز، تسریع در صدور مجوزهای دامپزشکی و پیشنهاد تبادل اطلاعات دوطرفه در زمینه مشکلات ناشی از بیماری های آبزیان را ابراز کرد.

سالاری با اشاره به این موضوع که در حال حاضر رویکرد اصلی کشور توسعه پژوهش می باشد خاطر نشان کرد: بی شک وقتی بحث پژوهش را در هر حوزه مطرح می‌کنیم، آثار آن را نیز در بهبود عملکرد آن حوزه خواهیم دید.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه این مرکز تحقیقات در چند ساله اخیر ماموریت خود را به حدی مطلوب انجام نموده که میتوان به این سوال که آیا تحقیقات در توسعه پایدار اثرگذار است یا خیر، پاسخ مثبت داد.

دکتر علیزاده رئیس مرکز تحقیقات ضمن ابزار خرسندی از حضور سالاری در این مرکز، به پاره‌ای از عملکردهای شاخصی که در دوره مسئولیت خود در این مرکز انجام گرفته اشاره کرد که از جمله آن اجرای بیوتکنیکهای نوین تکثیر و پرورش، واردات ۵ نژاد ماهی تیلاپیا، بومی‌سازی، مولد سازی و نیز اجرای تکنولوژی بیوفلاک برای کاهش فشارهای محیط زیستی ناشی از پساب ها نام برد.

در پایان این مقام مسئول ضمن اشاره به اهمیت فعالیت های ترویجی تصریح کرد: این مرکز جهت آموزش و‌ اشنایی هرچه بیشتر بهره برداران حوزه ابزی پروری با روشهای نوین تکثیر و پرورش، اعلام امادگی می نماید.

شایان ذکر است به دعوت ریاست این مرکز در آینده ای نزدیک، دو معاون وزیر جهاد کشاورزی شامل معاون تحقیقات و آموزش و نیز معاون شیلات از این مرکز و فعالیت های در حال اجرای آن بازدید به عمل خواهند آورد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page