عدم استقبال سرمایه گذاران برای احداث جایگاه دوم CNG در بافق

دسته: عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 2 تیر 1399
عدم استقبال سرمایه گذاران برای احداث جایگاه دوم CNG در بافق

مدیر روابط عمومی شهرداری بافق گفت" به دلیل به صرفه نبودن جایگاه CNG، سرمایه گذاران بخش خصوصی علاقه زیادی به سرمایه گذاری در این بخش ندارند.

مدیر روابط عمومی شهرداری بافق گفت” به دلیل به صرفه نبودن جایگاه CNG، سرمایه گذاران بخش خصوصی علاقه زیادی به سرمایه گذاری در این بخش ندارند.

علی اصغر موفق در گفتگویی تلفنی با خبرنگار” بافق فردا” در پاسخ به اینکه چرا با توجه به گران شدن بنزین و تقاضای بیشتر مردم به سوخت گاز، جایگاه CNG هر به چند وقت به مدت طولانی خراب است اظهار داشت: تعمیرات جزئی بدون تعطیلی جایگاه انجام می شود ولی در صورت خرابی قطعات اصلی مانند الکتروموتور اصلی نیاز به تعطیلی موقت جایگاه دارد . با توجه به حساسیت ایمنی بالای جایگاه، تعمیرات توسط شرکتهای مورد تائید انجام می شود و در صورت تائید ایمنی مجوز شروع بکار مجدد صادر می شود.

وی افزود: البته خرابی قطعه طبیعی است و در تمام جایگاهها اتفاق می افتد ولی در شهرهایی مانند یزد که چند جایگاه دارد کمتر به چشم می آید ضمنا هیچ وقت هم برای تعمیر قطعه جایگاه به مدت طولانی تعطیل نبوده و نمی شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با توجه به تقاضای مردم از این سوخت جایگاه دوم احداث نمی شود عنوان کرد: در مورد احداث جایگاه دوم هم به اطلاع می رساند اصلا پخش فرآورده های نفتی از جمله گاز به هیچ وجه وظیفه شهرداری نبوده و نیست و مستقیما وظیفه شرکت پخش فرآورده های نفتی و قابل احداث از سوی متقاضی بخش خصوصی است .

موفق خاطر نشان کرد:با توجه به عدم وجود جایگاه CNG در بافق ، شهرداری به منظور رفاه حال مردم اقدام به احداث جایگاه CNG نموده است .

مدیر روابط عمومی شهرداری بافق بیان کرد: البته شرکت پخش فرآورده های نفتی از بخش خصوصی هم درخواست کرده که با توجه به به صرفه نبودن جایگاه CNG، سرمایه گذاران بخش خصوصی علاقه زیادی به سرمایه گذاری در این بخش ندارند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۶۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناظم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 3 تیر 1399 - 1:49 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

همین یکی هم تعطیله و گاز نداره

You cannot copy content of this page