انتخاب پیمانکار آموزشگاه خیری رضاییان

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 14 تیر 1399
انتخاب پیمانکار آموزشگاه خیری رضاییان

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان بافق؛ صبح امروز با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق پیمانکار احداث دبستان خیری زنده یاد "محمد حسین رضاییان" انتخاب و تفاهم نامه ای بین پیمانکار پروژه ی مذکور(شرکت ارتفاع سازه) و خیر نیک اندیش "هدایت رضاییان" منعقد شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان بافق؛ صبح امروز با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق پیمانکار احداث دبستان خیری زنده یاد “محمد حسین رضاییان” انتخاب و تفاهم نامه ای بین پیمانکار پروژه ی مذکور(شرکت ارتفاع سازه) و خیر نیک اندیش “هدایت رضاییان” منعقد شد.

محمد رضا قاسم زاده بافقی در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم محمد حسین رضاییان در خصوص عملیات اجرایی این پروژه گفت: مدرسه خیری رضاییان با زیر بنای هزار و ۷۰متر مربع در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع آغاز می شود.

وی بابیان اینکه این آموزشگاه ششمین مدرسه ی خیری شهرستان بافق است عنوان کرد: مدرسه قابلیت افزایش تا ۱۲ کلاس درس را دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق همچنین افزود: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و راه اندازی این مدرسه ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان می باشد که نیمی از هزینه ساخت از محل کمک خیری و مابقی آن به همت اداره کل نوسازی مدارس استان یزد تامین و پرداخت می شود.

مقام مسئول با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید در شهرستان بافق ۱۰هزار و ۵۰۰ دانش آموز در ۷۰ مدرسه مشغول به تحصیل می شوند خاطر نشان کرد۳۵ درصد مدارس نیاز به تخریب و بازسازی دارد.

قاسم زاده با اشاره به اینکه مهم ترین ارکان توسعه در هر کشور ، مدرسه و امکان تحصیل است ابراز امیدواری کرد: میزان مشارکت خیران در بخش مدرسه سازی افزایش یابد.

گفتنی است : در این تفاهم نامه شرایط و نحوه ی پرداخت هزینه ها عنوان شده است.

IMG-20200704-WA0064IMG-20200704-WA0063


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page