مدیر آموزش و پرورش بافقآموزش های فنی و حرفه ای بخش مکمل نظام آموزشی به شمار می رود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 7 مرداد 1399

d75bd771-d5e2-4e81-93d0-dffbefd9907e

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش بافق ؛ صبح امروز مدیر آموزش و پرورش به اتفاق معاون آموزشی به مناسبت روز کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای از مرکز فنی و حرفه ای امام علی علیه السلام بازدید کردند.
محمدرضا قاسمزاده بافقی مدیر آموزش و پرورش بافق ضمن تبریک این روز به نیاز جامعه امروزی به آموزش و مهارت های فنی تاکید کرد و اظهار داشت: آموزش فنی و حرفه ای بخش مکمل نظام آموزشی امروز به شمار می رود که می تواند دانش آموختگان خود را جهت ورود به دنیای واقعی کار آماده نماید.
محمدرضا قاسم زاده بافقی افزود: تلاش جهت توسعه ی آموزش های فنی و حرفه ای از برنامه های اولویت دار آموزش و پرورش است که در این راستا در حال رایزنی با استان جهت افزایش رشته های مهارتی در دوره ی متوسطه دوم می باشیم.
کاظم یاوری معاون آموزشی نیز با بیان استقبال خوب استان از رشته ی تعمیر موتور و برق خودرو تصریح کرد: در حال بررسی جوانب گوناگون راه اندازی این رشته در آموزشگاه کار و دانش می باشیم که جهت پیشبرد هرچه بیشتر این رشته امیدواریم مانند سابق شاهد تعامل خوبی با مرکز فنی و حرفه ای باشیم.
حسینی  رئییس مرکز فنی وحرفه ای امام علی علیه السلام ضمن خیر مقدم به مدیر آموزش و پرورش و همراهان به تجهیزات بسیار خوب این مرکز اشاره و  بیان کرد: امروزه جای خالی بحث آموختن مهارت در جامعه به خوبی احساس می شود به طوریکه مقام معظم رهبری نیز در گوشه ای از بیانات خود بحث مهارت آموزی سرباز ها را نیز مطرح نمودند.
در حاشیه ی این دیدار از کارگاه های مرکز فنی و حرفه ای امام علی علیه السلام بازدید به عمل آمد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page