کسب رتبه های برتر مسابقات دومینو کشوری توسط دانش آموزان آموزشگاه شیخ محمد تقی بافقی

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 1 شهریور 1399
کسب رتبه های برتر مسابقات دومینو کشوری توسط دانش آموزان آموزشگاه شیخ محمد تقی بافقی

دانش آموزان آموزشگاه متوسطه شیخ محمد تقی بافقی مقام اول تا سوم مسابقات دومینو طرح شهید بهنام محمدی را کسب نمودند

دانش آموزان آموزشگاه متوسطه شیخ محمد تقی بافقی مقام اول تا سوم مسابقات دومینو طرح شهید بهنام محمدی را کسب نمودند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بافق؛ دانش آموزان آموزشگاه متوسطه شیخ محمد تقی بافقی توانستند در چالش دومینو طرح شهید بهنام محمدی که به صورت مجازی برگزار شد، رتبه های اول تا سوم کشوری را کسب کنند.

محمد جواد رایگان سرگروه طرح شهید بهنام محمدی در دبیرستان شیخ محمد تقی بافقی در رابطه با این طرح گفت: طرح تربیتی شهید «بهنام محمدی» مدتی است در میان دانش‌آموزان کشور در حال برگزاری است و به دنبال تربیت نوجوان در تراز انقلاب اسلامی، با استفاده از ظرفیت مدارس و مساجد کشور بوده و در واقع نقطه پیوند مسجد، مدرسه و خانه است . این طرح در ۳۳۰۰ مدرسه کشور فعال است که در شهرستان بافق نیز این طرح در ۲ آموزشگاه دخترانه ی حضرت زهرا سلام الله علیها و رضوان و ۲ آموزشگاه پسرانه مناجات و شیخ محمدتقی بافقی اجرا می شود.

وی با اشاره به یکی از اهداف این طرح مبنی بر پرورش دانش آموزان خلاق و فکور دینی، اظهار کرد : چالش دومینو با استفاده از لوازم خانه در نیمه اول مرداد ماه برگزار شد که شرکت کنندگان باید با استفاده از لوازم منزل ، یک سازه دومینو ساخته و فیلم لحظه ی ریزش دومینو را از طریق پیام رسان بله ارسال می کردند. از ۶ طرح ارسالی توسط دانش آموزان دبیرستان شیخ محمد تقی بافقی ۳ طرح رتبه های اول تا سوم کشوری را کسب نمود.

ظهیرالدین فتوحی رتبه اول ، علیرضا فتوحی رتبه دوم و ابوالفضل کارگران رتبه سوم این مسابقه را به دست آوردند.

لازم به ذکر است ؛ شهید «بهنام محمدی» یکی از شهدای نوجوان است که عنوان بزرگ مرد کوچک را دارد و با بهره‌مندی از توان و جسارت خود توانسته سال ۱۳۵۹ اطلاعات ارزشمندی از موقعیت دشمن در حمله به خرمشهر به دست آورده و در اختیار فرماندهان جنگ قرار دهد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page