به همت روابط عمومی و پایگاه مقاومت علی ابن موسی الرضا علیه السلام شهرداری بافق انجام شد:برپایی ایستگاه مجازی عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام در بلوار وحشی بافقی

دسته: عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 10 شهریور 1399
برپایی ایستگاه مجازی عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام در بلوار وحشی بافقی

مسئول روابط عمومی شهرداری بافق گفت: این ایستگاه از اول ماه محرم به مدت ۱۱ شب در پارکینگ جنب اداره پست واقع در بلوار وحشی بافق برپا شده است. علی اصغر موفق دامه داد: با توجه به محدودیتهای ستاد ملی کرونا و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، این ایستگاه بصورت صوتی تصویری بدون تجمع افراد دایر میباشد.

مسئول روابط عمومی شهرداری بافق گفت: این ایستگاه از اول ماه محرم به مدت ۱۱ شب در پارکینگ جنب اداره پست واقع در بلوار وحشی بافق برپا شده است.
علی اصغر موفق دامه داد: با توجه به محدودیتهای ستاد ملی کرونا و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، این ایستگاه بصورت صوتی تصویری بدون تجمع افراد دایر میباشد.

وی به استقبال و رضایت مندی شهروندان از اجرای این طرح یاد کرد و اظهار داشت: پخش عزاداری های سال‌های گذشته شهرستان و همچنین نوحه سرایی مداحان کشوری از این ایستگاه انجام می شود.

موفق تصریح کرد: همچنین در ایام محرم امسال بالغ بر ۵۰۰ عدد پرچم افراشته و ۲۰ هزار متر پرچم ریسه ای جهت فضاسازی شهر در ایام محرم در سطح شهر به کار گرفته شده است.
مدیر روابط عمومی شهرداری ادامه داد: پرچم بزرگ سطح شهر نیز، مزین به نوشته یا حسین علیه السلام تهیه و در بلوار وحشی بافقی نصب شده است.
موفق تصریح کرد: پرچم بزرگ دیگری توسط شهرداری بافق تهیه و به مسجد ابوالفضل علیه السلام واقع در بزرگراه بافق یزد هدیه شد.

IMG_20200831_083830_566IMG_20200831_083826_672


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
فاطمه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 10 شهریور 1399 - 10:37 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خیلی خوبه دمتون گرم ..

You cannot copy content of this page