بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از فاز ۲ مجتمع فرهنگی هنری ارشاد شهرستان بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 18 شهریور 1399
بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از فاز ۲ مجتمع فرهنگی هنری ارشاد شهرستان بافق

مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به همراه معاون فرهنگی و رسانه خود از فاز 2 مجتمع فرهنگی هنری ارشاد شهرستان بافق بازدید کردند

مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به همراه معاون فرهنگی و رسانه خود از فاز ۲ مجتمع فرهنگی هنری ارشاد شهرستان بافق بازدید کردند.
حسین ارجمند با اشاره به تعطیلی پروژه ابراز داشت متاسفانه تیر ماه سال گذشته به علت عدم پرداخت بدهی پیمانکار, ختم پیمان امضا شد و تا به امروز هنوز پروژه تعطیل می باشد.
وی افزود با پیگیری های زیاد سرانجام ۶۰۰ میلیون تومان تخصیص داده شد که ۴۰۰ میلیون آن به عنوان بدهی پیمانکار پرداخت شد وعملا با مبلغ باقی مانده ادامه کار مقدور نبود.
حسین ارجمند با توجه به نیاز جامعه فرهنگی و هنری شهرستان به فضای مناسب فرهنگی عنوان کرد یکی از بزرگترین مشکلات هنرمندان کمبود فضا برای اجرای برنامه های فرهنگی است که در صورت تکمیل مجتمع این معضل مرتفع می شود.
وی اضافه کرد فعلابرای تکمیل پروژه ۲ میلیارد تومان نیاز است که متاسفانه هیچ گونه اعتباری برای این پروژه در نظر گرفته نشده و اگر وضع به همین منوال باشد و عزمی جدی برای تکمیل پروژه نباشد این پروژه همین گونه بلاتکلیف خواهد ماند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به پیگیری ها و رایزنی های صورت گرفته برای مجتمع شهرستان بافق ابراز داشت تمام تلاش خود را برای تکمیل این پروژه به کاربردیم و امیدواریم بتوانیم این پروژه را که از مصوبات سفر ریاست محترم جمهوردر سال ۹۴ می باشد در همین دولت به بهره برداری برسانیم.
وی افزود با توجه به این که اعتبارات این پروژه استانی می باشد باید با تعامل وهمکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی, فرمانداری بافق و اداره کل ارشاد روند تکمیل مجتمع تسریع و تسهیل شود.
لازم به ذکر است این پروژه با هزار متر مربع زیر بنا شامل گالری نمایشگاهی،سالن آمفی تئاتر، بلک باکس، فضاهای نمایشگاهی آموزشی و بوفه هایی برای عرضه محصولات فرهنگی تا الان۸۰ درصد پیشرفت فیریکی داشته است .
تلفیقی از معماری سنتی و مدرن از مهم ترین ویژگی های این سازه است که بیشتر فضاهای آن با رویکرد معماری بومی و سنتی و نمایی آجری است واز پروژه های منحصر به فرد استان می باشد

IMG_20200908_163601_622IMG_20200908_163602_825IMG_20200908_163600_225


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page