پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق به مناسبت هفته تربیت بدنی

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 26 مهر 1399
پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق به مناسبت هفته تربیت بدنی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بافق عباس فتاحی بافقی ضمن گرامیداشت ایام عزاداری دهه آخر ماه صفر, رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام, هفته تربیت بدنی و ورزش را به همه جوانان ، ورزشکاران و دانشجویان این شهرستان تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بافق عباس فتاحی بافقی ضمن گرامیداشت ایام عزاداری دهه آخر ماه صفر, رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام, هفته تربیت بدنی و ورزش را به همه جوانان ، ورزشکاران و دانشجویان این شهرستان تبریک گفت.
در این پیام آمده است:

ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی، در زندگی امروز دارد و رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است و بر این اساس وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود.
از این منظر ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزشی، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده ها و تک تک اقشار جامعه، قرارگیرد .

اینجانب فرارسیدن هفته تربیت بدنی را به کلیه دست اندرکاران امر تربیت بدنی و ورزش،اساتید، دانشجویان، مربیان ،ورزشکاران ،داوران ،پیشکسوتان، قهرمانان ورزشی وکلیه حامیان ورزشی شهرستان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون جامعه ورزش کشور را مسئلت می نمایم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page