برگزیده شدن کشوری سه اثر از آموزگاران بافقی در پرسش مهر ۹۸-۹۹

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 30 مهر 1399
برگزیده شدن کشوری سه اثر از آموزگاران بافقی در پرسش مهر ۹۸-۹۹

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بافق ؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان از برگزیده شدن سه اثر از آموزگاران شهرستان بافق در فراخوان پرسش مهر سال تحصیلی 98-99 در کشور خبر داد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بافق ؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان از برگزیده شدن سه اثر از آموزگاران شهرستان بافق در فراخوان پرسش مهر سال تحصیلی ۹۸-۹۹ در کشور خبر داد.

معاون پرورشی فرهنگی اظهار کرد : در بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری که در سال تحصیلی گذشته برگزار شد، بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دانش‌آموز و معلم در ۲۰ رشته و گرایش مختلف آثار خود را به دبیرخانه این مسابقات در سطح نواحی و شهرستان‌ها ارائه کردند.

وی با بیان مراحل انتخاب آثار از شهرستان تا دبیرخانه کشوری افزود : در پایان این مسابقات ۲۴۰ نفر از دانش‌آموزان و معلمان به‌عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب شده اند.

میرجعفری ضمن تبریک و بیان توانمندی معلمان شهرستان در مسابقات کشوری اظهار کرد : اثر زری برزگری دررشته ی داستان نویسی ، زهرا سالک در رشته ی فیلم کوتاه و ریحانه درویشی در رشته ی نمایش نامه نویسی جزء آثار برگزیده ی کشوری می باشد .

لازم به ذکر است ؛ در بیستمین دوره فراخوان پرسش مهر ، ریاست ‌جمهوری از دانش‌آموزان سؤال کرد: «آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟ برای ما بنویسید که محیط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می‌توان انجام داد تا این محیط شاداب‌تر، دل‌پذیرتر و امن‌تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید.»


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۷۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page