کارگران شرکت شهداب در معرض خطر ابتلا به کرونا و بی توجهی مسؤلین

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
سه‌شنبه - 20 آبان 1399
کارگران شرکت شهداب در معرض خطر ابتلا به کرونا و بی توجهی مسؤلین

رئیس شورای اسلامی کار شرکت شهداب هیچ یک از مسوولین به خواسته کارگران این شرکت در خصوص تغییر روند کاری اهمیت نمی دهند.

رئیس شورای اسلامی کار شرکت شهداب گفت: مسوولین به خواسته کارگران این شرکت در خصوص تغییر روند کاری به خاطر شرایط وخیم همه گیری کرونا اهمیت نمی دهد.

ولی فلاح در گفتگویی تلفنی با خبرنگار “بافق فردا” گفت:با توجه به مبتلا شدن ۵ راننده بیل و ۲ راننده لودر در گروه سه به ویروس کرونا مسوولین مربوطه هیچ اقدامی برای تغییر در روند کاری انجام نمی دهند.

وی با بیان اینکه ضدعفونی اتاق های استراحت به هیچ وجه انجام نمی شود تصریح کرد:به تمامی مدیران و افرادی که در این زمینه مسوولیتی داشته اند این موضوع ارجاع داده شده اما هیچ گونه اهمیتی به خواسته کارگران داده نمی شود.

رئیس شورای اسلامی کار شرکت شهداب با اشاره به ارسال پیامک به استاندار و بیان خواسته کارگران خاطر نشان کرد: وی هم پاسخی در این باره نداد.

فلاح عنوان کرد:گروه یک رانندگان مبتلا به کرونا بودند و از روی عدم آگاهی بر سر کار حاضر می شدند زمانی که متوجه مثبت شدن تست خود شده اند در خانه به استراحت پرداختند.

وی عنوان کرد:از مسوولین درخواست داریم با چاره اندیشی از خطرات احتمالی جلوگیری شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۵۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 20 آبان 1399 - 9:09 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

در این شرایط بحرانی هرکس کوچکترین علایم داشت باید در خانه بماند ، برای چی راه میفتین سرکار ، ۱۵ روز بشینید خونه حقوق مزایا بگیرید و دیگران مبتلا نکنید ، وجدان داشته باشید

کارمند دانشگاه آزاد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 22 آبان 1399 - 12:03 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام خدمت دوستان شهدابی ای کاش بجای شما نا بودیم که دو تفرمبتلا شدند در دانشگاه ازاد همین جور همکاران دارن مبتلا میشن و بخاطر پول و پست اقایون رئیس ومعاون ککشون هم نیست به داد ما برسید تا نمردیم

You cannot copy content of this page