کسب ۷ رتبه استانی در پویش گلبانگ توحید

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 24 آبان 1399
کسب ۷ رتبه استانی در پویش گلبانگ توحید

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بافق ؛ محمدجواد پور فلاح مسئول قرآن ، عترت ، نماز اداره آموزش و پرروش شهرستان بافق از کسب 7 رتبه برتر استانی دانش آموزان شهرستان ، در مسابقه مجازی گلبانگ توحید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بافق ؛ محمدجواد پور فلاح مسئول قرآن ، عترت ، نماز اداره آموزش و پرروش شهرستان بافق از کسب ۷ رتبه برتر استانی دانش آموزان شهرستان ، در مسابقه مجازی گلبانگ توحید خبر داد.

مسئول قرآن ، عترت ، نماز اداره آموزش و پرروش ضمن تبریک این موفقیت ها به مدیران ساعی ، معاونین پرتلاش و دانش آموزان عزیز، افزود : با توجه به شرایط کرونایی کشور و اهمیت مسئله پرورش ، مسابقات حوزه ی پرورشی به صورت مجازی همزمان با سراسر کشوردر شهرستان نیز به صورت فعال برگزار می گردد.

وی خاطر نشان کرد : خوشبختانه دانش آموزان و فرهنگیان با استعداد و پرتوان شهرستان توانستند در تمامی مسابقاتی که تاکنون به صورت مجازی برگزار شده است ،رتبه های بسیار خوبی کسب نمایند و باعث مباهات و افتخار شهرستان شوند.

پورفلاح پویش اقامه نماز اول وقت توسط دانش آموزان در سال تحصیلی جدید (گلبانگ توحید ) را یکی از این مسابقات عنوان و اظهارداشت : آثار بسیار زیادی از شهرستان در قالب عکس ، فیلم ، دلنوشته با خدا ، خاطره زیبا از نماز اول وقت جهت شرکت در این مسابقه ارسال شد که پس از داوری ، آثار ۷ دانش آموز شهرستان در میان آثار برگزیده دیده می شود .

لازم به ذکراست ؛ گلبانگ توحید یک پویش استانی بوده که شرکت کنندگان باید آثار خود را از طریق ایتا تا نیمه مهرماه ارسال می نمودند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page