پیام تقدیر و تشکر جمعی از کارکنان قراردادی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی بافق از مدیرعامل

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
پنج‌شنبه - 14 اسفند 1399

جمعی از کارکنان قراردادی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی طی پیامی به#حمید رحیمی بافقی مدیرعامل مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران ، ضمن آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون برای وی، از حسن نیت و تلاش مجدانه مدیرعامل و سایر همکاران دلسوز و مخلص که در راستای بهبود وضعیت معیشت نیروهای قراردادی این شرکت همت گماردند، قدردانی و سپاسگزاری نمودند

در متن این پیام آمده است :
جناب آقای مهندس حمید رحیمی بافقی
مدیریت محترم مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران

با سلام و دعای خیر

ما افتخار می کنیم که شما همواره در برنامه های خود همکاران را سرمایه های اصلی شرکت می دانید و با ایجاد رفاه و امنیت شغلی برای کارکنان از مطالبات قانونی آنها دفاع می کنید.

برهمین اساس ما کارکنان قراردادی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی بافق مراتب سپاس و قدردانی خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی به دلیل توجه مستمر به معیشت و حقوق کارکنان در تمامی زمینه ها ، اعلام می داریم.

بی شک توجه شما به کارکنان قراردادی این مجموعه در کنار دیگر کارکنان مجتمع ، اعتماد به نفس و شوق و تلاش آنها را در انجام وظایف محوله دوچندان کرده است و همگی ما داشتن مدیر عاملی چون حضرتعالی را به دیده منت دعا خواهیم کرد .

رفتار همراه با محبت شما ، کلمات پرمهر ، لبخندهای واقعی و دوستانه ، راهنمائی های کارشناسانه ، حمایتهای همه جانبه و همکاری های بی دریغ شما را جز با دعای خیر و تلاش مضاعف نمی توانیم جبران کنیم.

ضمن سپاس و قدردانی از درگاه خداوند تبارک و تعالی ، توفیق روزافزون شما برادر بزرگوار را خواستاریم و امیدواریم در تمامی عرصه های زندگی موفق و سربلند باشید.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۵۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
مهدیه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 15 اسفند 1399 - 7:48 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

این پیام رو چطوری دادین که ما در جریانش نیستیم

دقیقا از زمانی که آقای رحیمی آمدن چه تغییرات مهمی داشته

تمام پرداختی های که طبق سال های قبل بوده
کدام یکی بهتر شده

ح_ا_ا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 18 اسفند 1399 - 9:07 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب مهندس رحیمی.مردی بسیار کادرست، باسواد، و مدیر و مدبرهستند. انشاالله موفق و سربلند باشند.

عباس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 10 فروردین 1400 - 1:41 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ما در قسمت خودمون حدود ۳۵ نفر قراردادی هستیم
ازبین این ۳۵ نفر هیچ کدوم ازبچها در جریان چنین تقدیری و تشکری نیستیم نمیدونیم کی تقدیر کرده و بنام جمعی ازبچها اومده پیام داده.ضمنا واسه تقدیر و تشکر کنیم؟همه چیز طبق روال قبل بوده کاری که نکردن هیچ آجیل شب عید که ندادن هیچ نصف پولش رو دادن و ۱۰ نفر همکاران عزیزمون که شب عید بیکار شدن و هیچ کس مسئولیت بستن قرارداد باهاشون رو قبول دار نمیشه و دادن معدن چاه گز به بافق اینا خوبیای مدیر بومیمونه. اگه راست میگید جواب بدین چرا واسه حمیدرحیمی تودیع معارفه نگرفتن چون زورچاپونی و داخلی مدیرش کردن 😁😁

You cannot copy content of this page