آیین رونمایی از کتاب حلاوت دلها برگزار می شود

دسته: کتاب
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 22 دی 1400
آیین رونمایی از کتاب حلاوت دلها برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق حسین ارجمند با اشاره به بزرگداشت مفاخر و مشاهیر ابراز داشت: در راستای تکریم و بزرگداشت مشاهیر شهرستان در مراسمی کتاب "حلاوت دلها" در مورد زندگینامه آیت الله سید محمد میرغنی زاده بافقی نوشته علی فتوحی بافقی در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) و در کنار مضجع شریف این عالم فرزانه رونمایی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق حسین ارجمند با اشاره به بزرگداشت مفاخر و مشاهیر ابراز داشت: در راستای تکریم و بزرگداشت مشاهیر شهرستان در مراسمی کتاب “حلاوت دلها” در مورد زندگینامه آیت الله سید محمد میرغنی زاده بافقی نوشته علی فتوحی بافقی در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) و در کنار مضجع شریف این عالم فرزانه رونمایی خواهد شد.

وی افزود: این مراسم با همکاری آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) و حوزه علمیه بافق در روزپنج شنبه ۲۳ دیماه ساعت ۱۸ برگزار می شود.

لازم به ذکر است: آیت الله سید محمّد میرغنی زاده  فرزند سید علی مجتهد از نوادگان امامزاده سید گلسرخ یزد و از علما و فرزانگان دوره معاصر به سال۱۳۰۱خورشیدی در بافق به‌دنیا آمد. او دوره سطح رامشتمل برمکاسب نزد آیت العظمی مرعشی نجفی، کفایه آخوند را نزد آیت الله مجاهدی، رسائل را نزد آیت الله فکور و منظومه ملاهادی رانزد آیت الله صدر، قوانین را نزد شیخ خراسانی نامی، شرح لمعه را نزد حاج آقا روحی، معالم الاصول را ازآیت الله جعفرسبحانی، حاشیه ملاعبدالله را نزد شیخ حسین شب زنده‌داردرطول بیست‌سال فراگرفت ودرکنارتحصیل به تدریس ووعظ‌‌وخطابه نیزاشتغال داشت.
وی دومین امام جمعه بافق از سال ۱۳۵۹ به مدت ۱۲ سال بود که با حکم امام خمینی (ره) عهده دار این سمت گردید


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page