سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بافق برگزار شد

دسته: کتاب
بدون دیدگاه
دوشنبه - 22 آبان 1402

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی؛
سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بافق برگزار شد.
طرح “زنگ کتابخوانی” و “سفیر دانایی” در مدارس بافق اجرا می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی بافق، در آستانه بزرگداشت سی و یکمین دوره بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی به ریاست حسن تفکری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و با حضور اعضای حقیقی و حقوقی انجمن در محل فرمانداری برگزار شد.
حسن تفکری، معاون فرماندار در این جلسه ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی از اقدامات و برنامه های فرهنگی اجرا شده توسط کتابخانه های عمومی شهرستان تقدیر کرد.

وی کتاب و کتابخوانی را زیربنای تحول و پشرفت و شکوفایی جامعه عنوان کرد و ادامه داد: کتابخانه های عمومی نقش مهم و اساسی در ارتقای سطح آگاهی و دانش جامعه دارند.
در ادامه الهام آقایی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی بافق با بررسی مصوبات جلسه پیشین انجمن به تشریح برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی در هفته کتاب پرداخت.
آقایی اجرای طرح “کتابت قرآن کریم”، برپایی نمایشگاه تازه های کتاب، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری کارگاه مهارت های زندگی، اهدای کتاب، جشن کتاب ویژه کودکان، بازدید مدارس و ادارات از کتابخانه های عمومی را بعنوان برنامه های هفته کتاب بیان کرد.
وی همچنین ازعضویت رایگان کتابخانه های عمومی در روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ آبان خبر داد و گفت: طرح سراسری عضویت رایگان به مناسبت فرارسیدن روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، در تمامی کتابخانه‌های عمومی شهرستان انجام می‌شود.
اجرای طرح “زنگ کتابخوانی در مدارس” و “سفیر دانایی”، نصب بیلبورد با موضوع کتاب و کتابخوانی، تامین اعتبار بابت اجرای مسابقات با موضوع نماز و قرآن، پیگیری وضعیت عمرانی کتابخانه شهیدبهشتی از مصوبات این جلسه بود.
گفتنی است؛ هفته کتاب از ۲۴ آبان ماه آغاز و تا ۳۰ آبان ادامه خواهد داشت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page