باور دارم وضعیت کنونی قراردادها همراه با نوعی تبعیض است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 24 اسفند 1400

حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق:
از روز اولی که کار در شرکت سنگ آهن مرکزی را شروع کردم اولین مسئله ای که با آن مواجه شدیم فقدان یکپارچگی و انسجام در سیاست های حوزه منابع انسانی بود ، موضوعی که در شرکت ها و مجموعه های فولادی دیگر از جمله سنگان ، ذوب آهن یا حتی فولاد مبارکه موضوعی کاملا حرفه ای و منطبق بر استانداردهای بین المللی است.

یکی از ماموریت های جدی که به معاونت منابع انسانی و به تبع آن معاونت مالی، امور پیمانکاران، معدنی و معاونت های دیگر سپرده شد تا پیگیری شود موضوع یکپارچگی است چون فارغ از همه مسائلی که در شرکت داریم اینکه بتوانیم به یک الگویی از یکپارچه سازی و استاندارد سازی نیروی انسانی برسیم مسئله مهمی است.

ما باید با کمک شما به الگوی یکپارچه ای برسیم. این ماموریت را از همه این جمع عزیز می خواهم چون این موضوع دربرگیرنده تمام ارکان و ابعاد خانواده سنگ آهن مرکزی است.
باور دارم وضعیت کنونی قراردادها همراه با نوعی تبعیض است و همه می‌دانیم که تبعیض، بی درنگ نارضایتی ایجاد می کند . ساز و کار رفع این تبعیض هم می‌تواند از دل همین جلسات بیرون بیاید. ما با قدم برداشتن در راه یکپارچه سازی و رفع تبعیض ها به دنبال تحقق عدالت در حوزه منابع انسانی هستیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page