نماینده شورای کارگری سه چاهون:اگر گفته های شما طی یکسال آینده اجرایی شود اعتماد هم جلب می شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 24 اسفند 1400

مهمترین نکات مطرح شده از سوی اعضای شورای کارگری در نشست مشترک با مدیر عامل سنگ آهن مرکزی

علی محمد علی قاسمی رئیس شورای کارگری شرکت سنگ آهن مرکزی:
به شما قول می دهیم صد در صد توان خود را برای شرکت بگذاریم چون موفقیت شما موفقیت ما و شهرستان است و قول می دهیم که کمک شما کنیم تا ثمره آن را در شش ماه آینده ببینیم و اعتماد بیشتر شود.

مجتبی رجایی عضو شورای کارگری:
به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفتیم که تیم جدید در شرکت روی کار آمده یک وقتی به آنها بدهید تا طرح هایی که دارند اجرایی کنند اگر اجرایی نشد ما هم در قالب مطالبه گر از آنها گزارش می خواهیم.
امروز می خواهیم یک جو آرامی باشد برای شرکت در جلسه گزارش دهی هیچگونه تهدیدی نشدیم و با همه فشارها تصمیم جمعی گرفته شد که یک فرصتی برای آرامش برقرار باشد و بتوانیم همه برای پیشبرد اهداف شهر و شرکت تلاش کنیم. به نظر من می توان شرکت هایی که در داخل مجموعه شرکت سنگ آهن فعالیت می کنند را ساماندهی کنیم و به جای اینکه سود حاصل از فعالیت خود را در شهرهای دیگر سرمایه گذاری کنند در خود بافق این سرمایه گذاری صورت پذیرد، از شما میخواهیم تا مشکل اینترنت کارگران سه چاهون را حل نمایید یکی از خواسته های دیگر کارگران بحث کارانه ها و کم شدن مبلغ آن است که رسیدگی فوری را می طلبد. در مورد سهام ترجیحی کارگران فکری کنید. از ۵ درصد صرفا یک درصد هم نتوانستیم جذب کنیم همچنین نوسازی وسایل نقلیه عمومی پرسنل از مسائل فوری است که باید به آن رسیدگی شود.

نماینده شورای کارگری شهداب:
جابجایی از شهداب به سنگ آهن دوسال است که صورت نگرفته است. درخواست پرداخت حق جذب و حق نهار داریم. لطفا برای تشکیل شرکت های تعاونی پرسنل شهداب یا شرکت های چندجانبه مساعدت نمایید، بیمه تکمیلی درمان کارگران شهداب خدمات درخوری ندارد و درخواست همراهی با پرسنل سنگ آهن را داریم.

کوشکی نماینده شورای کارگری گندله:
ابتدا باید اعتماد میان کارگران و مجموعه مدیریت شکل گیرد. تیم قبل یک سال و نیم آقایان وعده داده اند و هیچ اتفاقی نیفتاده است. ما در نیروها دوگانگی داریم. عده ای نیروهای پروژه هستند که در تبدیل وضعیت دچار مشکل شده اند و عده ای نیروهای جذب شده جدید داریم. در مورد سختی کار نیز خواستار تجدید نظر با توجه به شرایط کاری در گندله هستیم.

نماینده شورای کارگری سه چاهون:
اگر گفته های شما طی یکسال آینده اجرایی شود اعتماد هم جلب می شود. در سه چاهون ما با مشکلاتی از قبیل جاده، ایاب و ذهاب، آنتن دهی اینترنت و مستهلک بودن ماشین آلات مواجهیم. از شما می خواهیم در طول قرارداد بر روی آن نظارت داشته باشید.

نماینده شورای کارگری زیستگاه سازان:
متاسفانه با تمام رایزنی های صورت گرفته هنوز مشکل جذب نیرو حل نشده و از جنابعالی و معاونین درخواست حل سریع این موضوع را داریم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page