انجمن عکاسی بافق یکی از انجمن های فعال شهرستان است

دسته: عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 23 خرداد 1401
انجمن عکاسی بافق یکی از انجمن های فعال شهرستان است

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق ؛حسین ارجمند ضمن بازدید از انجمن عکاسی ابراز داشت: انجمن عکاسی یکی از انجمن های فعال شهرستان است که 85 نفر در این انجمن فعالیت می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق ؛حسین ارجمند ضمن بازدید از انجمن عکاسی ابراز داشت: انجمن عکاسی یکی از انجمن های فعال شهرستان است که ۸۵ نفر در این انجمن فعالیت می کنند.

وی ضمن تشکر از دبیر انجمن افزود :یکی از راههای معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری بافق از دریچه دوربین عکاسی و قاب تصویر است و عکاسان بافق می توانند این ظرفیت ها و جاذبه ها را به دیگران معرفی کنند.

حسین ارجمند تصریح کرد :به زودی نمایشگاه گروهی از آثار هنرمندان عکاس برگزار خواهد شد و در این راه نیازمند حمایت ها ارگان ها و نهادهای دیگر هستیم.

وی افزود :کلاس های آموزشی عکاسی در تابستان با حضور اساتید مجرب برگزار می شود و علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به محل انجمن عکاسی واقع در میدان خان مراجعه کنند.

محمود تقی زاده دبیر انجمن عکاسان شهرستان بافق در ادامه با اشاره به فعالیت های این انجمن گفت: تلاش می کنیم با وجود نیروهای فعال و متخصص در زمینه عکاسی ظرفیت های بافق و دیگر نقاط استان را معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه نگاه ما این است که خلاهای موجود در فضاهای عکاسی بیابیم عنوان کرد: برای تبادل نظر کارگاه های تخصصی برگزار می شود.

تقی زاده همچنین ابراز امیدواری کرد با رشد و گسترش این برنامه در استان شاهد رشد روز افزون این هنر باشیم.

دبیر انجمن عکاسان شهرستان بافق در پایان از قول مساعد مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در خصوص فراهم کردن زمینه های لازم برای عکاسان بافقی در نقاط دیگر استان خبر داد.

گفتنی است: دفتر انجمن عکاسی در هفته صنایع دستی با همکاری اداره میراث فرهنگی در مجموعه تاریخی میدان خان افتتاح گردید

۲۰۲۲۰۶۱۳_۱۸۳۲۳۷

۲۰۲۲۰۶۱۳_۱۸۳۳۰۳

۲۰۲۲۰۶۱۳_۱۸۳۲۴۶


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
اولیایی - زنجان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 25 خرداد 1401 - 8:11 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
عکاس نماینده تاریخ در هر عصر و دوره و عکس انعکاس دهنده هویت های اجتماعی ، فرهنگی ، هنری ، اقتصادی ، باید ها و نباید ها ، شده ها و نشده ها ، سیر و حرکت تاریخی جامعه می باشد و جای تبریک به جامعه عکاسی بافق دارد که با صداقت ، پشتکار ، همت والای خود به بهترین شکل ممکن در انجام رسالت خود کوشا و موفق بوده اند و باز خواهند بود .
خدا قوت ، همت و قدمهایتان همیشه بلند باد و دریچه لنز دوربینتان انشاءالله انعکاس دهنده صادقانه حقایق جامعه بوده و باشد و هرگز در وادی تملق و تمجید بی مورد و بی جا وارد نشوید.
یا حق

You cannot copy content of this page