تعامل بین شهرداری بافق و وقف الگوی سایر شهرهای استان

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 4 مرداد 1401

حجه الاسلام زارع زاده ، مدیر کل اوقاف استان یزد از همکاری شهرداری بافق با اداره اوقاف تشکر کرد و گفت: تعامل بین شهرداری بافق با وقف باید الگوی سایر شهرهای استان باشد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق ، زارع زاده در آئین افتتاح مسجد صاحب الزمان بابت بازسازی شایسته مسجد و رفع بحث های ترافیکی از شهرداری و شورای اسلامی شهر بافق تقدیر و تشکر کرد.
شهردار بافق نیز در این مراسم از حضور مدیرکل اوقاف استان یزد، اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مدعوین تقدیر و تشکر کرد.
سید علی نوروززاده با بیان اینکه یکی از توصیه‌های قرآنی و آموزه‌های دینی در اسلام اهتمام به احداث و تعمیر مساجد است گفت: در سایه همکاری و مشارکت ، بهره برداری از پروژه مسجد صاحب الزمان (عج) در یک فضای معنوی آغاز شد.
سید علی نوروززاده مساحت اجرای این پروژه را ۱۶۰ متر مربع اعلام کرد و افزود: ساخت مسجد یاد شده از سال ۱۴۰۰ آغاز شد و امروز به لطف الهی شاهد بهره برداری از این مکان دینی هستیم.
وی عملیات اجرایی پروژه مسجد صاحب الزمان«عج» را شامل تملک مِلک جهت جایگزینی مسجد قدیمی و فرسوده ، تخریب بنای قدیمی، طراحی و ساخت مسجد جدید با سازه اسکلت بتونی مقاوم و مستحکم ، اجرای تمامی تاسیسات و دکوراسیونِ متناسب با یک مکان معنوی و ساخت رواق های جلوی مسجد برشمرد.
شهرداربافق ، هزینه تملک زمین و ساخت این بنای ارزشمند معنوی را ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام و بیان کرد: این رقم از محل منابع مالی شهرداری تامین و پرداخت شده است.

IMG-20220726-WA0031

 

 

IMG-20220726-WA0029


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page