سخن سخنگوی شورای شهر در رابطه با کمک شورا به کانون دانش آموختگان کذب محض است

دسته: عمومی
۱۴ دیدگاه
پنج‌شنبه - 27 مرداد 1401

 

بسم الله الرحمن الرحیم
امیرالمؤمنین علی (ع) :لیس الکذب من خلائق الاسلام
دروغگویی از اخلاق اسلام نیست.
پیرو مصاحبه آلوده به کذب و حاشیه ساز آخوندی سخنگوی شورای شهر راجع به دریافت کمک هزینه پنجاه میلیون تومانی کانون دانش آموختگان، این موسسه ضمن پیگیری موضوع از مراجع ذیصلاح، حق دفاع از خود و بیان واقعیات به مردم را محفوظ می داند. که در همین راستا؛ بیانیه پیش رو ابهامات را پاسخ و حقیقت را آشکار می‌کند.

نکته اول
طرح پیشنهادی تحکیم خانواده با ساعتها کار کارشناسی و آسیب شناسی توسط کارشناسان کانون و غیر آن با اهداف فرهنگی و تربیتی و زمینه سازی به جهت به کارگیری جوانان مستعد، در سطح شهرستان احصا و در دستور کار کانون قرار گرفت و با طرح موضوع از طریق شهرداری در شورای شهر تصویب و دارای ضمانت اجرایی گردید.که اسناد تصویب آن با پنج رای مکتوب و مستند می باشد. و ادعای اینکه این طرح غیر مرتبط با شورا بوده و صرفا فعالیت خانم زارعی بوده، که از سمت سخنگو مطرح شده، ادعایی کذب و سخنی غیر قابل قبول است.

نکته دوم
مبالغ یاد شده حتی به قدر تک ریالی به حساب کانون دانش آموختگان واریز نشده است و تمامی این هزینه کرد ها مستقیما بین معاونت فرهنگی شهرداری بافق و اشخاص خدمات دهنده بوده و این کانون نه تنها به اندازه یک ریال تراکنش مالی مرتبط به این طرح نداشته است، بلکه تیم اجرایی این کانون، فی سبیل الله به مشارکت در اجرای این طرح با شهرداری پرداختند.

نکته سوم
طرح مذکور که شامل دو ترم بود با پنج رای موافق در شورای شهر تصویب شد و حتی مقرر گردید که هزینه های دو ترم این طرح از طریق این شورا پرداخت گردد که هزینه های ترم اول طبق برنامه پرداخت شد.سخنگوی محترم شورای شهر شهرستان بافق شخصاً از افرادی بوده اند که در این موضوع از ابتدا نگاهی منفی داشته اند و در جلسات دفاعیه با طرح مسائل و شبهات دور از انتظار و نخ نما مخالفت خود را نشان داده اند که البته این موضوع ایرادی نداشته ولی پس از اجرای گام اول طرح این مخالفت از طرف ایشان ادامه پیدا کرد و عملا اجرای طرح متوقف گردید و کانون دانش آموختگان در ادامه برای پیشبرد اهداف طرح و به نتیجه رساندن آن و ناتمام نماندن مسیر جوانانی که با دغدغه خود به این طرح پیوسته بودند، با مدیر عامل محترم شرکت سنگ آهن با تشریح و توجیه طرح وارد مذاکره شد و طرح ذبح شده ی شورای شهر با نگاه مثبت مدیریت محترم شرکت به سرمایه گذاری نیروهای انسانی ادامه یافت. که لازم به ذکر است در تمام این مراحل نیز همانند گذشته هیچ مبلغی مستقیم و غیر مستقیم به کانون دانش آموختگان واریز نشد و هزینه ها مستقیما بین معدن سنگ آهن و میهمانان و سایر بخش های هزینه زای این طرح همچون فیلمبرداری، ایاب و ذهاب، سیستم صوتی و… رد و بدل گردیده است.

بهتر این است که سخنگوی محترم شورا با گفتن سخنانی خلاف واقع و طرح مسائل حاشیه ساز و وحدت شکنانه زمینه ساز شکست شورا در هدف مقدس خدمت رسانی به مردم نشوند که این خود رفتاری قبیح و به دور از انتظار می باشد.

در پایان برخود لازم می دانیم تشکری فراوان از امام جمعه محترم شهرستان، شورای محترم شهر و ریاست محترم آن شورا، مدیرعامل محترم شرکت سنگ آهن بافق، شهردار محترم شهرستان بافق، معاونت فرهنگی شهرداری و تمام بزرگوارانی که دغدغه مندانه در مسیر فرهنگ و خانواده در این شهرستان گام برداشته اند را داشته باشیم.

امید است که شورای شهر بافق با شفافیت، صداقت، عدالت و اخلاق سیاسی بیش از پیش خود گام برداشته تا در آینده شاهد مباحث حاشیه ای و وحدت شکنی که کوچکترین سنخیتی با منفعت مردم نداشته و چیزی به جز اخلال در مسیر خدمت رسانی نیست، مواجه نگردد.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

زهرا جلالی_ مدیر اجرایی کانون دانش آموختگان

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۳۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 27 مرداد 1401 - 7:40 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خانم محترم اگر اون چیزی که در سایت نوشته به نقل از آقای آخوندی بوده باشه ایشون هم نگفتن به حساب کانون ریختند، گفتن مساعدت ۵۰ میلیونی شورا که خودتون هم تایید کردید انجام شده، البته اگر معنی مساعدت را بدانید که مسلما میدانید. ما واژه کمک به کانون را از در صحبتهای ایشون ندیدیم.
از ظاهر بیانیه شما این برداشت میشه که با موضع گیری آقای آخوندی در قبال خانم زارعی برآشفته شدید.

شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 27 مرداد 1401 - 7:42 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

کانون دانش آموختگان چند سالی در حال فعالیت درجا و سینه خیز بود که الحمدالله به الان نمی‌دانم با کدام اعتبار در حال دو ماراتن هست

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 27 مرداد 1401 - 7:59 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

تشکر از آقای آخوندی که با مردم شفاف بودن و در بیانیه نیز به این موضوع اقرار شده که ایشون مخالف کمک به کانونی بودن که خانم زارعی نیز در آن دخیل بوده. و متاسفیم برای بقیه اعضای شورا که در این خصوص سکوت کردند.
آیا عضو شورا شدن برای تامین منافع گروه خاصی است ؟

متعجب این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 27 مرداد 1401 - 8:21 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بیانیه بسیار تابلو و نخ نما است و معلومه از کجا آب میخوره، از آقای آخوندی میخوایم اگر اعضای شورا کمک های دیگری هم به افراد و کانونهای خاص را تصویب کردن اطلاع رسانی کنن.

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 27 مرداد 1401 - 9:00 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

واقعا دیگه مردم از رای دادن با این اختلافات ناامید میشن

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 27 مرداد 1401 - 10:30 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

متاسفم برای موسسه دانش اموختگان که چنین ریسی داره، که با بی احترامی و تهمت این چنین جواب میدن .وقتی… مسول میشن این نتیجش میشه

رنجبر بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 27 مرداد 1401 - 10:34 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خیلی جالبه صحبت هاتون
امید آن است این کانون کمی نیز از جان و دل مایه بگذارد نه از جیب مردم

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 27 مرداد 1401 - 11:35 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

شفاف هزینه ها را بیان کنید
چرا وقتی شهرداری و شرکت سنگ آهن حمایت کردند باز از ثبت نام کنندگان پول گرفتید؟!!!
مبلغی که به استاد دادید چقدر بوده؟
آیا پولی که از ثبت نام کنندگان گرفتید از هزینه هایی که کردید بیشتر نبوده؟

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 28 مرداد 1401 - 12:18 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ظاهرا این بیانیه بیانیه این خانم نیست که اینقدر دقیق از جلسه شورا مطلع است . راستی خانم زارعی اگر ماهم درخواست بودجه ای از شورا برای کار فرهنگی بکنیم قول میدهید رای اعضای شورا را برایمان بگیرید؟ البته نیاز به مخفی کردن هم نداریم، اعضای شورا و شهردار می تونن مخفی نکنن و در گزارشاتشون اعلام کنن.

فتوحی بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 28 مرداد 1401 - 6:27 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

این هجمه علیه آقای آخوندی نتیجه وابسته بودن اکثر اعضای شورا به جریان خاص و مستقل بودن آقای آخوندی و وابسته نبودنشون است که از روز اول در انتخابات درون شورایی خودش را نشون داد و اکنون نیز در اختصاص مبلغی به یک کانون خاص باز دم خروس بیرون زد.

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 28 مرداد 1401 - 6:34 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

چرا باید از یه موسسه ای اینگونه حمایت بشه؟!!!
آیا شهرداری و شورای شهر حاضر به بقیه موسسات هم اینگونه کمک کنند؟!!!
آیا آقای شهردار نمی گویند بودجه ما فقط عمرانی است و نمی توانیم به برنامه های مجموعه های فرهنگی کمک کنیم!!!!

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 28 مرداد 1401 - 6:38 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

شنیده ها حاکی از این است که هزینه ای که از ثبت نام کنندگان دریافت شده، از مبلغی که به استاد هادی داده شده بیشتر بوده است؟!!
با این حال باز همه هزینه ها را شهرداری و شرکت سنگ آهن پرداخت کردند…

سالاری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 30 مرداد 1401 - 10:22 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

چرا اعضای این کانون را معرفی نمیکنین؟ اینا که همه غریبه ان تو بافق چه می کنن که شهرداری وسنگ آهن بهشون پول بده؟چقدر به استاد تهرونی دادن؟تخصص اون چی بوده و چیکار کرده؟چقدر درآمد داره ؟حسابای بانکیش کدوم شهره؟چه اشکالی داره که شفافسازی کنن؟اگر کار فرهنگی میکنن که این خانم بی ادبانه بیانیه داده کار فرهنگی میکردن یا تشکیلاتی و پول گرفتن؟

هیچ کس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 30 مرداد 1401 - 2:03 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

همه پیام رو خوندم، همش با یه تفکر و یه قلم بود،، یه مقدار خلاقیت داشته باشید حداقل😂😂😂

You cannot copy content of this page