یکصد میلیاردریال از طریق خرید های شرکت سنگ آهن به بازار شهرستان تزریق شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 11 آذر 1391
سومین جلسه با اصناف شهرستان بافق به میزبانی شرکت سنگ آهن مرکزی باحضورسرپرست فرمانداری، رئیس اصناف ،رئیس شورای شهر،مدیرعامل شرکت سنگ آهن وتنی چند از مدیران مالی ، کارپردازان این شرکت در سالن همایش های آهنشهر برگزار شد.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ، محمد جواد عسکری با اشاره به پیش قدم بودن شرکت سنگ آهن جهت همکاری با بازاریان بافق از طریق خرید لوازم مورد نیاز شرکت، گفت:
اولین جلسه با بازاریان به پیشنهاد بنده تشکیل گردیدو مقرر شد تا آن جایی که امکان داردجهت رونق بازاربافق، شرکت سنگ آهن مایحتاج خود را ازمغازه های شهرستان بافق خریداری کند که درنه ماه سال جاری رقم بی سابقه ای در حدود یکصد میلیاردریال از طریق خرید های شرکت به بازار شهرستان تزریق شد.
وی باطرح این سوال که در قبال خرید های شرکت بازاریان و اصناف  چه گام هایی برای کارهای عام المنفعه و سرمایه گذاری جهت اشتغال زایی برداشته، ادامه داد:
توقع بنده وهمکاران این بود که در ازاء تزریق این سرمایه به بازار، اصناف متقابلا برای توسعه وعمران شهرستان گام های موثری بردارند ولی متاسفانه تا این لحظه فعالیت مثبتی انجام نداده اند تا برای شرکت دلگرمی دو چندانی  جهت خرید های بیشترایجاد شودواز طرفی دیگر شاهد بدقولی از طرف بعضی مغاره داران برای درخواست خریدهای شرکت سنگ آهن صورت گرفته که اگر این روند ادامه پیدا کند مجبوریم خرید وسایل مورد نیاز خودرا ازخارج شهرستان تامین کنیم.
صمدی سرپرست فرمانداری بافق ضمن تشکر از محمد جواد عسکری جهت تزریق سرمایه به شهرستان گفت:
با توجه به گردش سرمایه ای که از طریق خرید های شرکت سنگ آهن ایجاد شده قطعا یک رونقی درشهرستان صورت می گیرد که بازاریان حداقل می بایست نمای مغازه های خود را تعویض کنندتا درزیباسازی و شکل دهی مبلمان شهرستان سهیم شوندو همچنین انتظار می رود که اصناف برنامه مدونی تنظیم کندتا بازاریان به سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال در شهرستان تشویق شوند.
وی برای جا انداختن فرهنگ خرید مردم در داخل شهرستان پیشنهاد داد:
یکسری کلاس های آموزشی برای اصناف در نظر گرفته شودتا به بازاریان فرهنگ مشتری مداری و بحث قوانین بازاریابی آموخته شودتا در این راستا ضمن تبدیل بازارسنتی به بازارمدرن،تجربه موفقی  برای تاثیرگذاری بر فرهنگ خرید کل شهرستان ایجاد شود.
  برزگری، رئیس اصناف ضمن بی اطلاعی از میزان تزریق سرمایه سنگ آهن به شهرستان بافق، گفت:
در حال حاضر بازار ثبات نداردزیرا خرید ها به مراتب کمتراز گذشته شده به طوری که در آمد پایین آمده، لذا  با توجه به نزدیکی معادن به شهرستان بافق حق بازاریان است که لوازم مورد نیاز معادن را تامین کنند و باید جوری از بازار شهرستان حمایت شود که در آمد بالا رود تا به دنبال آن اشتغاد ایجاد شود .
وی تصریح کرد: کلیه اصناف شهرستان بافق آماده همکاری با شرکت سنگ آهن جهت پیشرفت شهرستان در کلیه زمینه ها می باشدوپیشنهاد داد برای هماهنگی بیشتر جلسه ای باحضور نماینده های  صنف های مختلف تشکیل گردد تا ضمن توجیه بازاریان جهت سرمایه گذاری ، در فعالیت های عمرانی مورد نظر مسئولان  شهرستان نیز سهیم شوند.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page