افشین به دنبال جبران دسته گل های فیروز

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 5 اسفند 1391

کانون هواداران سنگ آهن؛ حسام نصیرزاده

تیم فوتبال سنگ آهن بافق در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته یک به مصاف شهرداری اراکی میرود که در دور رفت در بافق با یک گل مغلوب این تیم شده است.

این باخت یکی از ارمغان های فیروز کریمی برای تیم سنگ آهن بود.

سفید و نارنجی پوشان بافقی بعد از قبول شکست مقابل ماشین سازی تبریز توانستند نساجی قائمشهر را در ساری با حساب ۳ بر ۲ شکست بدهند و در مقابل گسترش فولاد صدر جدولی در حالی که ۱ بر ۰ پیش بودند قدر این موقعیت را ندانستند و دست خالی از تبریز به بافق برگشتند.

شاگردان افشین پیروانی در هفته بیستم میزبان نفت مسجد سلیمان بودند و طبق روال همیشگی این تیم ، از امتیاز میزبانی بهره ای نبردند و در حالی که تا دقیقه ۸۹ سه بر دو پیش بودند ؛ گل تساوی را از خوزستانی ها دریافت کرده و فرصت ۲ پله صعود در جدول رده بندی را از دست دادند.

گفتنی است تیم سنگ آهن بافق روز دوشنبه ۷ اسفند ماه در حالی در اراک به رقابت با شهرداری می پردازد که اراکی ها از بیست بازی تنها ۱۹ امتیاز جمع کرده اند و با قرار گرفتن در رتبه ۱۲ جدول گروه الف رقابت های لیگ دسته یک کشور حال و روز خوشی ندارند.

اراکی ها که خطر سقوط را احساس می کنند در هفته گذشته بازی را ۵ بر ۰ به نساجی واگذار کرده اند و به دلیل نتایج ضعیف سرمربی این تیم مشخص نیست!

حال باید دید شاگردان پیروانی قدر این موقعیت را می دانند یا نه؟


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page