آموزش و پرورش مهریز، شهرستان برتر در پروژه مهر ۹۱ شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 15 اسفند 1391
دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش مهریز گفت: آموزش و پرورش مهریز به عنوان شهرستان برتر در پروژه مهر ۹۱ انتخاب شد.

به گزارش صبح مهریز؛ حسین زارع خورمیزی افزود: بنا بر اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، شهرستان مهریز در بین شهرستانها و مناطق استان یزد رتبه برتر پروژه مهر استان را کسب نموده است.
وی افزود: کسب این مقام بر اساس بازدیدها و بررسی گزارش نهایی ارسالی این شهرستان توسط اداره کل آموزش و پرورش استان صورت گرفته است.
معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش مهریز  ضمن تقدیر و تشکر از تمامی دست اندکاران که در امر بر نامه ریزی ، نظارت و ارزیابی پروژه مهر و نیز مدیران مدارس که همکاری صمیمانه را با این ستاد معمول داشته اند افزود: نتایج حاصله از عملکرد کمیته های تعمیر و تجهیز، سازماندهی،  توجیه و تبلیغ، ارزیابی، تائید صلاحیت ، انتصابات و دبیر خانه به دست آمده است.
زارع خورمیزی افزود: در نخستین اجلاس روسای آموزش و پرورش از این اداره به عنوان اداره برتر استان تقدیر به عمل خواهد آمد ضمن اینکه طی مراسمی از اعضای ستاد پروژه مهر شهرستان با اهداء لوح تقدیر که توسط استان صادر شده قدردانی خواهد شد.
گفتنی است: طرح پروژه مهر آماده سازی مدارس جهت پذیرایی هرچه بهتر از دانش آموزان در سال تحصیلی می باشد که  از ابتدای تابستان ۹۱ این طرح با انجام جلسات هماهنگ در مهریز کلید خورد.
این طرح در بخش های مختلفی پیگیری می گردد که از جمله آنها می توان به تامین نیروی انسانی مورد نیاز مدارس ، بهسازی و زیبا سازی فضای مدارس و تجهیز مدارس به لوازم و همینطور توزیع اقلام تبلیغی اشاره کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page