زارعزاده دستور به کارگیری بیش از ۳۰ نیرو را در کارخانه تک شیشه ایساتیس مهریز گرفت

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 15 تیر 1392

به گزارش دفتر نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی، نماینده وسیع‌ترین حوزه انتخابیه کشور در بازدید از واحد تولیدی تک شیشه مهریز قول استخدام بیش از ۳۰ کارگر ساده بومی‌از شهرستان مهریز و چند نیروی لیسانس شیمی، برق و مکانیک را از مدیر این کارخانه گرفت.

وی در بازدیدی که به همراه فرماندار مهریز و جمعی از مسئولان از برخی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی مهریز داشت، در بازدید از واحد تولیدی تک شیشه ایساتیس مهریز قول استخدام بیش از ۳۰ کارگر ساده بومی‌از شهرستان مهریز و چند نیروی لیسانس شیمی، برق و مکانیک را از مدیر این کارخانه گرفت.

متقاضیان می‌توانند با شماره تلفن ۲ – ۵۳۳۳۳۷۱ و شماره همراه ۰۹۱۳۳۵۱۹۶۳۵ (مدیرعامل کارخانه) تماس حاصل فرمایند.

حجت‌الاسلام دخیل عباس زارع‌زاده همچنین در بازدید از دیگر واحدهای تولیدی مهریز دستور جمع‌آوری نخاله‌های واحدهای تولیدی این شهرک را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: تخلیه نخاله واحدهای تولیدی در مکان‌های غیرمجاز همانند ورودی شهرک صنعتی مهریز علاوه بر ایجاد منظره‌ای زشت و ناپسند، آلودگی خاک و تخریب اراضی ملی، صرف هزینه‌های بالای پاکسازی، آلودگی زیست محیطی، از بین رفتن پوشش گیاهی و مراتع را نیز در پی دارد.

زارع‌زاده در این بازدید دستور تشکیل جلسه‌ای فوری با حضور عناصر و واحدهای تولیدی که در تخلیه این نخاله‌ها سهیم هستند را داد تا این نخاله‌ها به فوریت جمع آوری شود.

زارع‌زاده همچنین در بازدید از یکی از واحدهای تولیدی این شهرک تأکید کرد: واحدهای تولیدی در شهرستان مهریز که سال‌ها از امکانات و ظرفیت‌های این شهرستان استفاده کردند، حق انتقال مجوز فعالیت را به شهرهای دیگر ندارند.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page