اولین قدم برای خلق حماسه اقتصادی گذشتن از امیال شخصی است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 22 تیر 1392

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر استان یزد از بافق؛ فرماندار شهرستان بافق در جمع بسیجیان گردان امام حسین (ع) این شهرستان در روستای باجگان، شهدا را بهترین الگو خصوصا برای بسیجیان عنوان کرد و اظهار داشت: ادامه راه شهدا فقط با اطاعت و اجرای رهنمودهای رهبری ممکن می باشد.

مهدی دهقان خاوری ادامه داد: مقام معظم رهبری سال 92 را با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری نمودنده اند که به یاری خدا حماسه سیاسی را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و مطمئنا در پیشگاه شهدا روسفید شدیم اما حالا نوبت به خلق حماسه اقتصادی است.

وی خلق حماسه اقتصادی را نیازمند عزمی راسخ دانست و تصریح کرد: اولین قدم برای خلق حماسه اقتصادی گذشتن از امیال شخصی است.

دهقان خاوری افزود: یک بار دیگر باید به دورانی برگردیم که مصرف گرایی را کم کنیم، باید به دورانی برگردیم که خیلی از چیزها ارزش بود و حالا به ضد ارزش تبدیل شده مثلا زمانی اگر غذایی در سفره باقی نمی ماند ارزش بود که متاسفانه به ضد ارزش مبدل گشته است.

فرماندار بافق قرآن را به تونلی تشبیه کرد که مفسرین باید با روشن کردن چراغ آن، راه را نشان دهند و خلق حماسه اقتصادی را نیز با تفسیر قرآن کریم و بهره گیری از رهنمودهای آن میسر دانست.

مهدی دهقان خاوری خاطرنشان کرد: حماسه اقتصادی مد نظر رهبری جز با برنامه ریزی مدون و داشتن استراتژی و راهبرد جدید بر پایه الگوی اسلامی-ایرانی محقق نمی شود.

وی گفت: باید قبول کنیم که حماسه بدون مشکل و زحمت نبوده و به راحتی محقق نمی گردد اما مردم ایران خصوصا بسیجیان با پشتکار فراوان و بهره گیری از رهنمودهای امام خامنه ای، این مشکل را میسر و محقق خواهند ساخت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page