دولتمردان حاکمیت دینی را سرلوحه کار خود قرار دهند

دسته: سیاسی , عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 7 شهریور 1392

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر مراسمی با حضور امام جمعه ، مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان یزد ، معاون فرماندار ، مسئولان و کارمندان ادارات و اقشار مختلف مردم شهید پرور بافق در محل حسینیه آستان امامزاده عبدالله(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام کارگران در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت و تجلیل از خدمات ارزنده شهیدان رجایی و باهنر ، راز جاودانگی و ماندگاری این دو شهید بزرگوار را آمیختگی عقل و علم در اجرای احکام الهی عنوان کرد .

وی هشتم شهریور را یادآور صمیمیت و ساده زیستی رجایی و اندیشه ناب و صلابت باهنر خواند و گفت: رجایی و باهنر از نوادر دوران خود محسوب می شدند که امروزه بیش از هر چیز نیازمند تحقق منش علی گونه آنان در سطح جامعه هستیم .

حجت الاسلام کارگران با اشاره به سخنان حضرت علی (ع) در نهج البلاغه خطاب دولتمردان به بیان برخی از تفاوت های حاکمیت الهی و حاکمیت استبداد پرداخت و عنوان کرد: معرفت نسبت به ولایت و قرآن اساس حاکمیت دینی است .

این استاد حوزه علمیه بافق ، بر ضرورت اجرای احکام دینی توسط دولتمردان و ترسیم آن بر مبنای قران در راستای خدمت گذاری به مردم تاکید کرد و بیان داشت : بی شک سالروز شهادت این دو کارگزار صدیق و پیرو ولایت فقیه فرصت مغتنمی است که تمامی خدمتگزاران نظام در عرصه دولت اسلامی با تاسی به اخلاق و سیره مهدوی دو شهید بزرگوار ، خدمتگزاری و توجه بیشتر به مشکلات و گرفتاریهای مردم را که از صفات بارز و اساسی آنان محسوب می شود سرلوحه کار خود قرار داده و به مرحله عمل برسانند.

IMG_0034 IMG_0038 IMG_0040 IMG_0041


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page