رشد25 درصدی بازدید از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری بافق نسبت به سال گذشته

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 17 فروردین 1391

رییس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری بافق از افزایش بازدید مسافران نوروزی و گردشگران، تا چهارد هم فروردین 91 نسبت به مدت مشابه نوروز سال گذشته خبرداد

عباس قدیریان گفت: تا پایان نوروز امسال بیش از 133 هزارنفر از بناها،  مکانهای تاریخی و جاذبه های گردشگری شهرستان بافق بازدید نموده اند که نسبت به سال کذشته رشد 25 درصدی را نشان می دهد.

رییس میراث فرهنگی بافق، تصریح کرد: این تعداد بازدید کننده در مجموع از یازده اثر تاریخی، گردشگری شاخص و همچنین جاذبه های طبیعی شهرستان بافق گزارش شده است.

وی ادامه داد: بیشترین بازدید ازآستان مقدس امامزاده عبدالله ، میدان و کاروانسرای خان و نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی این مجموعه، خانه وحشی بافقی و شن های روان صادق آباد بوده که هر کدام  نزدیک به 15 هزار نفر بازدید کننده را به خود اختصاص داده است.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بافق از کلیه ارگانهای عضو ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان که در ایام نوروز همکاری لازم را جهت هر چه بهتر ارائه خدمات به مسافرین نوروزی انجام دادند تقدیر و از مسافرین عزیز که این شهرستان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب نمودند تشکر کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page