مشکل حمام عمومی در ابرکوه رفع شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 30 مهر 1392
رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه گفت: حمام عمومی ابرکوه برای استفاده عموم و با هزینه‌ای بالغ بر 200 میلیون تومان ساخته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، سید نبی رسولی صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر ابرکوه با اشاره به راه‌اندازی حمام حضرت ابوالفضل (ع)، تکیه درب قلعه ابرکوه اظهار داشت: این حمام برای استفاده عموم و با هزینه‌ای بالغ بر 200 میلیون تومان ساخته شده است.

وی که از مسئولان هیئت عزاداری محله درب‌ قلعه است، عنوان کرد: استفاده از این حمام در برخی از روزها به صورت رایگان است و در صورت نیاز به مسئولان آن اعلام شده است که برخی‌ها را به رایگان پذیرش کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه اظهار داشت: شورای هیئت مذهبی شهرستان مصوبه خود را به شهردار ابرکوه ارائه داده است که شهردار نیز این مسئله را پذیرفته که مشکلات آسفالت، روشنایی معابر و نصب سطل زباله در مسیرهای حرکت هیئت‌های مذهبی در ایام محرم را برطرف کند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مسائل نیز که باید مدنظر شورا قرار گیرد، کمک به ساخت خانه سالمندان در ابرکوه است که خیران برای ساخت آن اعلام همکاری کرده‌اند و باید تلاش کنیم که این خواسته مردم شهرستان به عنوان یک نیاز، هر چه سریع‌تر تحقق یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه ضمن خیر مقدم به حضور چند تن از مسئولان کمیته امداد امام خمینی شهرستان در این جلسه اظهار داشت: در سال‌های اخیر همکاری‌های بسیار خوبی را از مسئولان و دست‌اندرکاران کمیته امداد امام خمینی شهرستان شاهد بوده‌ایم که جای قدردانی دارد و انتظار داریم این همکاری‌ها به واسطه مراجعات مکرر مردم نیازمند به شورا ادامه یابد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ابرکوه نیز در این جلسه اظهار داشت: اگر کاری انجام می‌دهیم، ادای وظیفه و تکلیف است و کمیته امداد امام خمینی تلاش می‌کند به عنوان یک نهاد مردمی که نام مبارک امام را به دنبال دارد در راستای اهداف ارزشی خود قدم بردارد و از شورای اسلامی شهر ابرکوه نیز به واسطه همکاری در انجام وظایف خود قدردانی می‌کنیم.

گفتنی است، در این جلسه شهردار جدید ابرکوه نیز برای نخستین بار در شورای اسلامی شهر حضور یافت.

اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه به همراه شهردار همچنین در گلزار شهدا حضور یافتند و با شهدا تجدید میثاق کردند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page