شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر بافق شکیل جلسه داد

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 28 آبان 1392

جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق با حضور فرماندار و اعضای این شورا در فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

فرماندار بافق در این نشست مبارزه با پدیده شوم اعتیاد را مستلزم عزم و اراده ملی ،تصمیم قاطع انقلابی ،همکاری و همدلی همه جانبه دستگاهها و آگاه سازی تمامی اقشار جامعه دانست.

“مهدی خاوری “در ادامه خواستار آموزش برای جلوگیری از عواقب این معضل خطرناک از طریق ادارات بالاخص آموزش و پرورش و شبکه بهداشت شد.

“سروان مهدی رعیت” رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان انجام فعالیتهای فرهنگی و کارهای تبلیغی و اطلاع رسانی به مردم را حائز اهمیت خواند و افزود: در این راستا همراهی مردم و پلیس می تواند بسیار مهم باشد .

وی استفاده از وسایل ارتباط جمعی به ویژه رسانه ملی و محلی را در این راستا تاکید کرد.

دکتر دانشی سرپرست شبکه بهداشت ودرمان بافق نیز هماهنگی و تعامل مدیران دستگاههای اجرایی را در این راستا مثبت دانست و افزود: در شهرستان وجود NGO ها و حمایت از آنها در راستای مبارزه با مواد مخدر می تواند نقش مهمی ایفا نماید.

در ادامه هرکدام از اعضاء به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط دستگاههای مربوطه پرداختند و بر روی آسیب شناسی اعتیاد و عملیاتی کردن طرح های مصوب شده تاکید کردند.

IMG_1892


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 28 آبان 1392 - 1:30 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام .متاسفانه تا کنون اقدام جدی برای جلوگیری از این مشکل نشده است وهمین امر باعث شده تعداد زیادی از جوانان ونیروی کار ما مبتلا شوند .در …. تعدادی از نیروها در اتاق استراحت مواد مخدر مصرف می کنند وافرادی را هم که مبتلا نیستند تحریک به مصرف می کنند وحراست تاکنون هیچ اقدامی انجام نداده است .در برخی از ادارات نیز برخی از نیروهای اداری با گرفتن مرخصی ساعتی برای مصرف مواد مخدر بیرون می روند وحراست این ادارات هیچ اقدامی نمی کنند .

You cannot copy content of this page