همایش پژوهشگری نوین در حوزه علیمه خواهران بافق برگزار شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 3 دی 1392

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه الزهراء(س) همایش هفته پژوهش تحت عنوان «پژوهشگری نوین» برگزار شد

در این همایش که به همت معاون پژوهش حوزه علمیه الزهراء(س) برگزار شد مدیریت حوزه سرکار خانم دست افشان ، کادر ، اساتید ، دانش آموختگان و طلاب حوزه حضور بهم رساندند.

44079437001025139905

فاطمه ابوالحکیمی معاون پژوهش حوزه در ابتدای همایش ضمن تبریک این هفته به طلاب گفت : شعار محوری هفته پژوهش در سال 92 «پژوهشگری نوین» انتخاب گردید و علت آن راچنین برشمرد :امروزه اکثر مراکز علمی – پژوهشی ، استفاده از کتابخانه های دیجیتال ، کتاب های الکترونیک و فضای مجازی را به عنوان ابزارهایی بسیار مهم در امر پژوهش ، به خدمت گرفته اند . و این ابزارها در بسیاری از بخش های پژوهش چه مادی و چه معنوی و منابع انسانی کمک شایانی به پژوهشگران می نماید و بخش عظیمی از فعالیت های پژوهشی طلاب به سهولت و آسانی و همخوان با دیگر وظایف خطیر یک طلبه ، به منصه ی ظهور خواهد رسید و آنها را از مراجعه حضوری جهت استفاده از منابع حجیم و گسترده بی نیاز می سازد .

ابوالحکیمی افزود : در دنیای امروز لازم است با ایجاد فضایی مناسب و پرنشاط برای انجام پژوهشگری نوین و تلاش برای نهادینه سازی فرهنگ استفاده از فناوری ، در جهت نیل به اهداف کلان پژوهشی بیش از پیش گام بردازیم .

از دیگر برنامه های این همایش ارائه گلچین خاطرات تلخ و شیرین پایان نامه نویسی توسط خانم تفکری ، و بیان شیوه های کارآمد پژوهشی و استفاده از تجربیات توسط سرکار خانم دست افشان بود .

در ادامه همچنین تعدادی از نرم افزارهای پژوهشی ، نشریات الکترونیک و آموزش پژوهش مجازی و … توسط خانم دهقانزاده معرفی شد.

و در پایان به منظور ارج نهادن به مقام شامخ پژوهشگران و تجلیل از محققان و فعالان پژوهشی جوائزی اهداء گردید .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page