این اقتدار و عزت اسلامی را مرهون خون شهداء ، رهبری امام خمینی (ره)، حاکمیت ولایت فقیه،رهبری مقام عظمای ولایت، جانفشانیهای ایثارگران،آزادگان و جانبازان می دانیم

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 9 بهمن 1392

در تاریخ ۷/۱۱/۹۲ با حضور حجت الاسلام ملکوتی نیا، حلقه های طرح صالحین پایگاه  نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در محل مسجد فاطمیه آهنشهر برگزار شد .

MTB_0011

در آغاز جلسه رضائی پور جانشین فرماندهی پایگاه نبی اکرم (ص) ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه، با روایتی از امام محمد باقر (ع)، به نقل از یکی از همراهان و یاران امام که از سفر کربلا بر گشته بود و امام به دیدن او رفته بودند، فرمودند: ای همراه، مژده می دهم که هرکس قبور شهیدان آل محمد (ص) را زیارت کند و مرادش از این زیارت، رضایت خدا و تقرب به پیامبر اکرم (ص) باشد، از گناهانش بیرون می آید مانند روزی که از مادر متولد شده باشد.

رضایی پور در ادامه و در آستانه فرارسیدن ایام ا… دهه مبارک فجر، گریزی به دوران حکومت ۵۷ ساله شاهنشاهی و     ظلم ها و فسادهایی که در عرصه های مختلف بویژه در زمینه اخلاقی شده بود اشاره کرد و افزود: در این مدت ملت ما شاهد فسادهای اخلاقی از سوی محمدرضا پهلوی و وزیران دربار بود و همین عوامل بود که باعث شد نظام طاغوت به سوی نابودی و زوال قدم بگذارد و زمینه برای به صحنه آمدن مردم و ایستادگی در برابر جبهه باطل فراهم شود و در نهایت شاهد برپایی حکومت اسلامی باشیم.
وی ادامه داد : اکنون ما این اقتدار و عزت اسلامی را مرهون خون شهداء ، رهبری امام خمینی (ره)، حاکمیت ولایت فقیه،رهبری مقام عظمای ولایت، جانفشانیهای ایثارگران،آزادگان و جانبازان می دانیم.
ایشان همچنین در رابطه با با سال حماسه اقتصادی گفت که خبر خوب و مسرت بخشی را دریافت کردم وآن اینکه با توجه به تلاش مجدانه مدیر عامل و سایر کارکنان شرکت،کارخانه آگلومراسیون آماده راه اندازی گردیده وانشاءا… طی یکی دو روز آینده شاهد تولید آگلومراسیون خواهیم بود.
پس از آن ملکوتی نیا به بحث در رابطه با موضوع انقلاب و ریشه های آن پرداخت و بیان نمود: انقلاب اسلامی ایران چند ویژگی داشت که به مردم سرایت کرد و اگر این ویژگی ها در مردم ما حفظ شود، این انقلاب متصل به انقلاب امام زمان (عج) می شود و هیچ گزینه ای نمی تواند این انقلاب را از بین ببرد.
این روحانی به پنج ویژگی مهم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: یکی از ویژگی های مهم انقلاب اصل معنویت بود که در وجود مردم انقلابی ما پدیدار شد و انقلاب معنوی حاصل شد و این اسلام و مبانی اسلام بود که باعث شد این انقلاب به پیروزی برسد.
مربی طرح صالحین تأکید نمود: انقلابی که در آن ریشه اسلام و معنویت وجود نداشته باشداین انقلاب حفظ نمی شود و همیشه دچار چالش است.
از دیگر ویژگی های انقلاب، اعتقاد به امامت ، اعتقاد به ولایت فقیه و رهبری جامعه، نقش روحانیت اصیل در انقلاب و تقویت کردن فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از قرآن و مهدویت در بین مردم بود.
وی همچنین به چند مورد از دستاوردهای انقلاب از جمله حاکمیت اسلامی، آزادی بیان ، الگو واقع شدن نظام جمهوری اسلامی ایران برای دنیا و رسیدن به مدارج علمی بالا اشاره کرد و خاطرنشان کرد: همه مردم و به خصوص اعضای حلقه های صالحین باید این دستاوردها را حفظ کنیم و به نسل های بعد بسپاریم.

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page