باید به سمت سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت در حوزه صنعت در مهریز پیش برویم

دسته: عمومی
یک دیدگاه
یکشنبه - 18 خرداد 1393

صادقي مهريز :حجت‌الاسلام علی برهان، پیش از ظهر امروز در دیدار با معاون ارزیابی طرح‌ها و اعتبارات بانک صنعت و معدن کشور و فرماندار مهریز و مدیران عامل کارخانجات سنگ و کاشی پرسپولیس و فولاد محسن با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه شهرستان در زمینه صنعت اظهار داشت: مسلم است که شهرستان مهریز در مباحث صنعتی و اقتصادی طی سال‌های گذشته با مشکلات متعددی روبه‌رو بوده و نجابت مردم مهریز نیز موجب شده تا نگاه ویژه و در خور توجهی در زمینه سرمایه‌گذاری، جذب سرمایه و حمایت‌های ارزی و ریالی از سوی مسئولان وقت صورت نپذیرد.

وی بیان کرد: اما مهریز از نظر صنعت و معدن، شهرستانی بسیار غنی است و ظرفیت و استعدادهای موجود در مهریز، شایسته حمایت است.

برهان خاطرنشان کرد: حمایت همه‌جانبه دولت از صنعت و سرمایه‌گذاری، معیشت و اشتغال مردم را دچار دگرگونی می‌کند و می‌تواند استعدادهای این منطقه را از بالقوه به بالفعل درآورد.

امام جمعه مهریز عنوان کرد: باید در زمینه‌های مختلف صنعتی و خدماتی، با توجه به محدودیت‌های اعتباری ایجاد شده و وجود تحریم‌های مختلف علیه کشور، بخش خصوصی را به میدان آورده و از نیروی آنها برای پیشبرد اهداف تعیین شده استفاده کنیم که البته این مهم در سایه حمایت از صنعت، صنعتگر و سرمایه‌گذار محقق می‌شود.

برهان همچنین بیان کرد: بر این اساس باید به سمت سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت و احداث واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ و در حقیقت حمایت پایدار از بخش خصوصی و جلب اعتماد آنها در این شهرستان باشیم.

وی از حمایت بیش از پیش خود در زمینه سرمایه‌گذاری در این شهرستان و رونق اقتصادی و صنعتی مهریز خبر داد.

معاون ارزیابی طرح‌ها و اعتبارات بانک صنعت و معدن کشور نیز در این دیدار با اشاره به اهداف بانک صنعت و معدن در زمینه صنعت بیان کرد: تامین منابع مالی طرح‌ها و واحد‌های تولیدی و خدماتی از طریق اعطای تسهیلات، سرمایه‌گذاری و مشارکت حقوقی و اعطای تسهیلات و کمک به کارآفرینان و ایجاد خط اعتباری برای حمایت از صنایع کوچک از مهم‌ترین رسالت این بانک است.

اصغر پاک‌طینت افزود: این بانک در زمینه اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی در زمینه هزینه کردن تسهیلات در امر تولید نظارت کامل و مستمر دارد و تاکنون مسائل حاشیه‌ای که در زمینه مالی بوده از بانک صنعت و معدن نبوده است و این بانک با صلابت و اقتدار در زمینه‌های صنعتی و اقتصادی برای رشد و بالندگی و سرافرازی کشور تلاش می‌کند.

وی از مجتمع فولاد محسن و کاشی پرسپولیس دو شرکت بزرگ شهرستان مهریز به نیکی یاد کرد و گفت: دادن تسهیلات برای احداث فاضلاب مهریز و طرح توسعه مجتمع کاشی و سنگ پرسپولیس و احداث کارخانه فولاد مهریز از مهم‌ترین مشارکت‌های این بانک با صنعتگران شهرستان مهریز است و امیدواریم بتوانیم حضور بیشتری در این شهرستان در زمینه‌های اقتصادی و صنعتی دیگر داشته باشیم.

سید محمد رستگاری، فرماندار مهریز نیز در این دیدار ضمن قدردانی از توجه مسئولان بانک صنعت و معدن کشور به صنعتگران مهریز اظهار داشت: بانک صنعت و معدن با توجه به توانایی‌هایی که از خود نشان داده، قادر است با استفاده از امکانات و منابع خود به پیشرفت و توسعه صنایع شهرستان مهریز کمک کنند و با توجه به ظرفیت‌هایی که این شهرستان دارد، امیدواریم با همیاری بانک صنعت و معدن در این منطقه ضمن شکوفایی این استعدادها، زمینه پیشرفت هر چه بیشترصنعت مهریز فراهم شود.

محسن رمضانی‌زاده، مدیرعامل مجتمع فولاد محسن نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش کارها و پیشرفت‌های انجام شده در زمینه احداث کارخانه فولاد بیان کرد: من خودم را یک مهریزی می‌دانم و افتخار می‌کنم که در این شهرستان سرمایه‌گذاری کرده‌ام.

وی افزود: مردمان این شهرستان در عین نجابت در تلاش و سختکوشی زبانزد خاص و عام هستند و امیدوارم با همت مسئولان بتوانم آنگونه که لازم است، در خدمت مردم دارالولایه مهریز باشم.

در ادامه اصغر پاك طينت و ابوالقاسم رمضاني زاده بهمراه حجت السلام برهان از محل احداث حوزه علميه مهريز بازديد كردند

یزد فردا


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی فتاحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 18 خرداد 1393 - 9:34 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

قابل توجه بافقی هاکه بابی امنیتی سرمایه گذاررافراری میدن

You cannot copy content of this page