بازدید معاون فرماندار از مرکز ترک اعتیاد پیام آوران بافق

دسته: اجتماعی , عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 7 تیر 1393

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ در آخرین روز از هفته مبارزه با مواد مخدر ، معاون فرماندار و اعضای شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ضمن بازديد از مرکز ترک اعتیاد پیام آوران بافق به بررسي مسائل و مشکلات اين مركز پرداختند.

معاون فرماندار بافق در این بازدید با تاكيد بر اجرای برنامه های فرهنگی – ورزشی و همچنین تقویت اراده معتادان در عدم استفاده از مواد مخدر خواستار رسيدگي و توجه بيشتر مسئولین کمپ ها به وضعیت بهداشتی، ورزشي و مشاوره ای مركز شد.

مسوول مرکز ترک اعتیاد پیام آوران بافق با اشاره به سابقه فعالیت دو ساله این مرکز گفت: این کمپ تا کنون 670نفر پذیرش و بستری شده اند و تا کنون بیش از 200 نفر از آنان که 20درصد از آنها بومی می باشند بهبودی کامل حاصل و به جامعه بازگشتند.

وی گفت: هر ماه پزشک و روانپزشک به این کمپ می آیند و با بیماران از نزدیک گفت و گو می‌کنند و مشکلات آنان را رسیدگی می کنند.

روحانی افزود: ظرفیت این کمپ 50 نفر است و بیشتر از این ظرفیت اجازه جذب نداریم و بیماران را به کمپ های شهرهای اطراف راهنمائی می کنیم.

وی افزود: هزینه دوره درمانی برای هر نفر 400 هزار تومان می باشد که برای خانواده های بیماران بسیار سنگین می باشد و خیرین باید برای این موضوع پیش قدم شوند.

IMG_0470 IMG_0485 IMG_0498


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۶۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page