توسعه بافق در سایه همدلی و تعامل مردم و مسئولین امکان‌پذیر است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 9 خرداد 1391
فرماندار بافق در جلسه پرسش و پاسخ مردمی
توسعه بافق در سایه همدلی و تعامل مردم و مسئولین امکان‌پذیر است
فرماندار بافق گفت: توسعه شهرستان بافق تنها در سایه همدلی و تعامل مردم و مسئولان این شهرستان امکان‌پذیر است.
حسین ندافیان ظهر امروز در نشست پرسش و پاسخ مردمی که در مسجد جامع بافق برگزار شد، اظهار داشت: آنچه برای مسئولان محلی به ویژه فرماندار مهم و حائز اهمیت است، برآوردن خواسته مردم است.
وی با اشاره به ملاقات عمومی مردم با فرماندار در روزهای یکشنبه، افزود: تاکنون بیش از 80 درصد از خواسته‌های مطرح شده مردم در ملاقات‌های عمومی پیگیری و به نتیجه رسیده است.
ندافیان از مردم خواست: هرگونه مسائل و مشکلات خود را با فرمانداری در میان بگذارند و برای پیگیری حل آنها کوشا باشند.
در ادامه این نشست مردم مسائل، مشکلات و معضلات عمده شهر را مطرح کردند و فرماندار بافق با سعه صدر به آنها پاسخ داد.
خصوصی شدن سنگ آهن، تفکیک حوزه انتخابیه، کارخانه فولاد بافق ،‌گازرسانی، احداث کمربندی، آب شرب، بزرگراه یزد ـ بافق، کارخانجات جوار معدنی،‌ مبلمان شهری، توسعه فضاهای سبز و اماکن تفریحی شهر، تبدیل وضعیت برخی از نیروهای شرکتی سنگ‌آهن و کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق، رفع بلاتکلیفی از کارخانه کاشی، بومی‌سازی مدیران ادارات و … از مهم‌ترین مسائلی بود که از سوی مردم مطرح و ندافیان به آنها پاسخ داد.
فرماندار بافق در مورد وضعیت نابسامان کارخانه کاشی بافق گفت: با رایزنی‌های انجام شده مقرر شده است، سرمایه‌گذار جدید پس از بازدید کارخانه در صورت موافقت این کارخانه را بازگشایی کند.
حسین ندافیان در مورد تعیین تکلیف کارکنان بیکار شده کارخانه کاشی گفت: تمامی کارکنان این کارخانه در اولویت اشتغال شهرستان هستند.
وی با بیان اینکه احداث بزرگراه یزد ـ بافق گام عظیمی در راه توسعه همه‌جانبه بافق محسوب می‌شود، افزود: شروع اجرای این طرح بزرگ و پیشرفت غیرقابل توصیف آن در تاریخ راه‌سازی کشور کم‌نظیر است.
فرماندار بافق ساخت و راه‌اندازی کمربندی بافق را موجب روان‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات دانست و گفت: این محور با همکاری شرکت سنگ آهن به طول 13.5 کیلومتر و اعتباری افزون بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان در حال احداث است که یک باند آن آماده بهره‌برداری است.
ندافیان خواستار توسعه بیشتر فضاهای سبز و اماکن تفریحی بافق شد و تصریح کرد: در حال حاضر پارک کوهستان شهرداری با وسعت 4.5 هکتار و پارک تفریحی وحشی بافقی در منطقه بیشه‌در برای رفاه حال شهروندان در حال احداث است.
وی در پاسخ به سئوالی در مورد کارخانه فولاد بافق گفت: مشکلات پیش روی این کارخانه ناشی از طی مراحل قانونی و برخی مسائل جزیی بوده که برطرف شده و انتظار می‌رود به زودی این طرح مهم و اشتغال‌زا در بافق اجرایی شود.
فرماندار بافق با پاسخگویی به برخی از سئوالات مطرح شده، خاطرنشان کرد: با خرد جمعی و همدلی و تعامل بین مردم و مسئولان، افق چشم‌انداز روشنی از پیشرفت، توسعه و عمران و آبادانی در انتظار شهرستان بافق است.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق نیز در این نشست به بیان برخی از اقدامات انجام شده در بحث اشتغال گفت: به زودی زمینه اشتغال بیش از 2 هزار و 500 نفر در شرکت سنگ آهن فراهم می‌شود.
محمدجواد عسکری با بیان بخشی از اولویت‌های اشتغال در این شرکت، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در زمینه فعال شدن تعدادی از واحدهای جوار معدنی و مهیا شدن زیرساخت‌های توسعه در شرکت سنگ آهن پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری زمینه اشتغال بیش از یک هزار نفر فراهم شود/ عبدالهی

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page