برگزاری شورای اداری در دانشگاه آزاد اسلامی بافق

دسته: دانشگاه
بدون دیدگاه
شنبه - 10 آبان 1393

                                ___ê___د_î _د_»_د___î 2

به منظور تبادل نظر و ارتباط موثر با کارکنان، شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی بافق در محل مسجد حضرت ولیعصر(عج) این دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی واحد بافق، در این مراسم که با تلاش معاونت اداری – مالی و همکاری روابط عمومی ترتیب یافته بود رئیس، معاونین و کارکنان دانشگاه حضور داشتند.

در این مراسم؛ حسینعلی لازمی _ رئیس دانشگاه _ طی سخنانی ضمن  تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدا… الحسین (ع) و تشکر از  فعالیت های صورت گرفته توسط کارکنان، به تشریح وضعیت فعلی واحد پرداخت و  با یادآوری مسائل و مشکلات فراروی واحد ، توجه به بعد کیفی آموزش و تلاش برای تامین نظر دانشجویان را یادآوری کرد.

ریاست دانشگاه آنگاه بابرشمردن برنامه های تدوین شده برای واحد بافق، چشم انداز آینده را روشن ارزیابی کرده و ابراز امیدواری کرد با تصویب و راه اندازی رشته های تحصیلی بیشتر در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، توسعه واحد، سرعت فزاینده به خود بگیرد.

___ê___د_î _د_»_د___î

در پایان نیز از یکی از کارکنان واحد که به افتخار بازنشستگی نائل آمده بود با اهداء لوح و هدیه تقدیر شد و سایر کارکنان در یک فضای دوستانه و صمیمی ، سوالها و مسائل خود را با مسئولان واحد در میان گذاشتند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page