امضای تفاهم نامه خودمراقبتی سازمانی بین دانشگاه آزاد اسلامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان

دسته: دانشگاه
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 21 آذر 1402

 

 

با حضور رئیس و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی بافق، تفاهم نامه خودمراقبتی سازمانی بین واحد بافق و شبکه بهداشت شهرستان امضاء شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بافق در این جلسه با بیان اینکه با رعایت دستورالعمل های پیشگیرانه می توان از بسیاری از بیماری ها جلوگیری کرد گفت: می خواهیم با کمک اساتید و دانشجویان دانشگاه در راستای بهبود ارتقاء سلامت جامعه گام های مؤثرتری برداریم.

دکتر مسعود دانشی گفت: متاسفانه روند ابتلا به برخی از بیماری ها مثل دیابت و فشار خون در کشور بسیار بالاست و از مهمترین اقدامات ما برای مقابله، تدوین و  اجرای برنامه های عملیاتی در سطح دانشگاه، در جهت کاهش بیماری های غیرواگیر است که به خاطر رفتارهای شخصی، سلامتی جامعه را در خطر انداخته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق نیز در این جلسه با بیان اینکه آموزش، بزرگترین رسالت دانشگاه است گفت: آمادگی داریم در زمینه اجرای برنامه خودمراقبتی سازمانی در سطح دانشجویان، اساتید و کارمندان با شبکه بهداشت و درمان همکاری اثربخش داشته باشیم.

در ادامه این جلسه میراللهی کارشناس آموزش سلامت مرکز بهداشت ، مطالبی درباره وظایف سفیران سلامت دانشجویی عنوان کرد و گفت:دانشگاه می تواند با هماهنگی کارشناس آموزش سلامت شبکه بهداشت، محتواهایی خلاقانه تولید و در راستای آموزش بین دانشجویان منتشر کند.

میراللهی افزود: کارشناسان شبکه بهداشت آمادگی حضور در دانشگاه و برگزاری کلاسهای آموزشی ویژه دانشگاهیان را دارند .

ارائه آمارهایی درباره رفتارهای پر خطر که منجر به مرگ و میر تعداد قابل توجهی از هم میهنان در حوادث جاده ای و همچنین سوء  مصرف دخانیات می شود توسط زعیم زاده کارشناس مدیریت خطر و بلایای شبکه بهداشت و درمان بافق از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

 

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page