دانشگاه آزاد اسلامی بافق به استاندارهای آموزشی پایبند است

دسته: دانشگاه
بدون دیدگاه
جمعه - 20 مرداد 1402

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق ضمن تبریک روز خبرنگار در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق در پاسخ به اینکه افرادی از بافقی ها برای ادامه تحصیل به دانشگاه شهرستان همسایه روی آورده اند علت چیست گفت:در دانشگاه همسایه بسیاری از استانداردهای آموزشی رعایت نمی شود.

اشرفی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بافق ملزم به رعایت کردن حداقل ها است تا در آینده دانشجویان صرف مدرک گرفتن وارد دانشگاه نشده باشند.

وی با بیان اینکه پیگیری های زیادی از طریق مجاری اداری انجام شده عنوان کرد: در حال حاضر استانداردها در آن دانشگاه نیز تا حدودی رعایت می شود‌.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق با اشاره به اینکه رشته های مهارتی، پودمانی و فنی بزودی راه اندازی می شود خاطر نشان کرد: باید به سمت و سویی پیش رفت که دانشجو پس از فارغ التحصیلی بتواند برای خود حرفه ای دست و پا کند.

وی در ادامه به ۳۸ هکتار فضای آموزشی، فرهنگی و ورزشی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: مجموعه کامل این واحد تا ۳ هزار دانشجو را جوابگو است.

اشرفی ادامه داد:رشته ها متنوع و کامل است
رشته‌هایی که متقاضی زیاد دارد و در حال حاضر تصویب رشته ها شرایط خاص دارد.

وی با بیان اینکه ظرفیت دانشگاه واحد بافق در استان مجموعه ای بی نظیر است خاطر نشان کرد:از دو آموزشگاه سما، یک مرکز تحقیقات معدنی، آزمایشگاه استاندارد که استفاده بهینه از آن می شود و با شرکت های بزرگ قرارداد دارد و… می توان نام برد.

مقام مسوول عنوان کرد:مدارس سما به گفته مدیر کل نوسازی استان بی‌نظیر است، کلاس های بزرگ، و مبحث آموزشی متنوع از جمله مزیت های آن است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود در پاسخ به اینکه چرا رشته های پزشکی در دانشگاه تدریس نمی شود گفت: در حال حاضر به دلیل نبود هیات علمی و امکانات مقدور نیست.

اشرفی همچنین در پاسخ به گلایه شهروندان از مکان آزمون کنکور سراسری در سال‌جاری بیان کرد: ما نیز از سطح استاندارد راضی نبودیم هر چند که سطح برگزاری آزمون نسبت به سایر نقاط استان از سطح بالایی برخوردار بود.

او خاطر نشان ساخت : قول و قرارهایی برای سیستم سرمایشی داده شد اما به آن‌ عمل نکردند؛ اشتباه ما این بود که به قول دوستان اعتماد کردیم.
امیدواریم برای سال های بعد تدبیری اندیشیده شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page