دشمن می خواهد اخلاص و پاکی را از اندیشه بسیج بگیرد./باید با بصیرت حسینی و عاشورایی به مقابله با شمر زمانه برخیزیم

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 28 آبان 1393

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت :

دشمن می خواهد اخلاص و پاکی را از اندیشه بسیج بگیرد./باید با بصیرت حسینی و عاشورایی به مقابله با شمر زمانه برخیزیم.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بافق در فراخوانی گردان های بیت المقدس گفت: دشمن می خواهد اخلاص و پاکی را از اندیشه و نگاه بسیج بگیرد.

0000000

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بافق در فراخوانی گردان های بیت المقدس که در ناحیه بافق برگزار شد حضور پیدا کرد و ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به بسیجیان گردان های بیت المقدس که در این فراخوانی شرکت کرده اند این فراخوانی راجهت بالا بردن توان رزمی افراد عنوان کرد.

سرهنگ جمالی همچنین شهادت امام حسین(ع) واهل بیت و یاران باوفایشان را تسلیت عرض کرد وبرپایی هرچه باشکوه تر عزاداری ها را در نیمه دوم محرم را ضروری دانست.

وی در ادامه با اشاره به نهضت امام حسین و قیام ایشان گفت : ما به عنوان سربازان این مملکت باید پشت مسلم زمانه خود بیاستیم و خالی نگذاریم تا بهانه به دست دشمن نداده باشیم.

IMG_1510

رضا جمالی گفت : در زمان کنونی هرکجا تفکر و بصیرت بسیجی باشد،دست قدرت طلبی و استعمار دشمن از آنجا کوتاه است.

سرهنگ جمالی با اشاره به سخن رهبری ادامه داد : بسیج و بسیجی باید جامعه را رصد کند و از اوضاع و احوال سیاسی کشور مطلع باشد و فرمایشات رهبر معظم انقلاب را دنبال کند و به گوش جان بسپرد.

وی با اشاره به توطئه های اخیر دشمن در منطقه خاطر نشان کرد هدف دشمن از این دسیسه ها وتوطئه ها از بین بردن روحیه امید و نشاط دربین جوانان و مردم است

IMG_1514

سرهنگ جمالی افزود دشمن می خواهد اخلاص و پاکی را از اندیشه، نگاه ورفتار بسیج بگیرد و ما نباید بازیچه ی ابزار و دست های پنهان دشمن درجامعه که همان ماهواره و شبکه های اجتماعی هست بشویم و با دیدی روشن و بصیرت حسینی و عاشورایی به مقابله با شمر زمانه برخیزیم.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page