اختصاص 200 میلیون تومان برای برگزاری کنگره ملی وحشی بافقی

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 6 مرداد 1391
در دومین نشست شورای سیاست‌‌گذاری کنگره وحشی بافقی صورت گرفت
اختصاص 200 میلیون تومان برای برگزاری کنگره ملی وحشی بافقی
 مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: برای برگزاری کنگره وحشی بافقی در سطح ملی ۲۰۰ میلیون تومان اختصاص یافت.
بهرام عبدالحسینی  در حاشیه دومین نشست شورای سیاستگذاری کنگره وحشی بافقی در بافق، اظهار داشت: وحشی بافقی یکی از شعرای بلند آوازه کشور است که با برگزاری کنگره بزرگداشت این شاعر گام مفیدی در راستای معرفی مفاخر ایران به ویژه وحشی بافقی به سراسر دنیا برداشته خواهد شد.
وی با اشاره به مکاتبات انجام شده با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و حمایت مسئولان کشوری و استانی کنگره‌ای در خور شأن وحشی بافقی در استان یزد به منظور شناسایی مفاخر استان در سطح ملی برگزار شود.
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: با تشکیل کمیته علمی و پژوهشی این کنگره و مشخص شدن اعضاء، به زودی فراخوان مقاله برای کنگره وحشی بافق در موضوعات مختلف منتشر  می‌شود.
عبدالحسینی با اشاره به امضای تفاهمنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با شرکت سنگ آهن بافق، تصریح کرد: با امضای این تفاهمنامه، سهم شهرستان و استان از اعتبار اختصاص یافته 200میلیون تومانی به این کنگره مشخص شد.
وی گفت: سهم شهرستان از این اعتبار مبلغ 130میلیون تومان است که توسط شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و شورای اسلامی شهر بافق در زمینه ایاب و ذهاب، تبلیغات، چاپ کتاب، تهیه مستند وحشی بافقی، هدایای فرهنگی و… هزینه شده و مبلغ 70میلیون هم توسط اداره کل استان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین می‌شود.
عبدالحسینی همچنین در مورد زمان برگزاری کنگره وحشی بافقی خاطرنشان کرد: تاریخ دقیق برگزاری این کنگره با تصمیم‌گیری در جلسات بعدی به زودی اعلام می‌شود که این زمان تا اوایل سال 92بیشتر طول نخواهد کشید.
دومین نشست شورای سیاستگذاری کنگره وحشی بافقی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، معاون فرهنگی اداره کل ارشاد استان یزد، امام جمعه و فرماندار بافق و جمعی از مسئولان محلی شهرستان در بافق برگزار شد و اعضا به بیان دیدگاه‌های خود در مورد برگزاری هرچه بهتر این کنگره پرداختند/ محمد علی عبداللهی

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page