برگزاری جلسه آموزشی نانوایان توسط اداره صنعت ، معدن و تجارت بافق

دسته: عمومی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 14 آبان 1394

به گزارش روابط عمومی اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان بافق جلسه آموزش نانوایان با حضور رئیس اداره صنعت ، معدن وتجارت ، نماینده فرمانداری و مسئول آرد و نان اداره صنعت، معدن تجارت برگزار شد .

درابتدای جلسه رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت ضمن گرامیداشت ایام الله 13 آبان ، تقدیر و تشکر از حضور نانوایان بر لزوم دقت در هرچه بهتر شدن کیفیت نان تاکید و از نانوایان خواست تا نسبت به (نصب تابلو قیمت ، وزن چانه ، ساعات پخت ) و برخورد خوب و مناسب با مشتری اقدام نمایند.

در ادامه جلسه صالحی مسئول آرد و نان ضمن ارائه گزارشی اهم اقدامات صورت گرفته طی سال جاری در خصوص پیگیری ، جذب و توزیع آرد شهرستان به راه اندازی سامانه الکترونیکی خرید آرد به آدرس :                             baker.ebanksepah.irو نانوایان محترم می توانند در صورت تمایل جهت خرید سهمیه آرد ماهیانه اقدام نمایند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
نانوای رنج کشیده این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 17 آبان 1394 - 8:06 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب مهندس رنجبر و کادر پر تلاش اداره اش
خواستم ازتون درخواست داشته باشم که به نانوایی هایی که مشتریان آن رضایتمندی بیشتری از پخت و کیفیت و نوع برخورد اودارند سهمیه بیشتری اختصاص داده شود
بخدا ظلمه در حق مردم و نانوایی های دیگه که به بعضی نانوایی ها بدون حساب و کتاب باج بدین و 16 یا 18 تن سهمیه آرد داشته باشن ولی نان آنها را حتی وقتی تازه خریدی به زور میشه خورد

You cannot copy content of this page