دیدار مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با روسای دانشگاهای آزاد اسلامی و پیام نور

دسته: دانشگاه
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 11 آذر 1394

اعزام بیش از 200دانشجو از دانشگاهای بافق به مناطق عملیاتی جنوب
در این دیدار ها که به طور جداگانه در دانشگاههای بافق انجام شد اعضای شوراهای بسیج دانشجویی و جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه ها نیز حضور داشتند.
مسوول بسیج دانشجویی استان یزد در حاشیه این دیدارگفت: تعامل بیشتر و سازنده بسیج دانشجویی با روسای دانشگاهها مهمترین اهداف این دیدارها است .
سید حسین راسخی افزود: برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری در جهت تعمیق بصیرت و نقش آفرینی بیشتر بسیجیان در این رابطه از دیگر موضوعاتی بود که با روسای دانشگاهها در رزمینه آن تبادل نظر نظر شد.
وی همچنین از برنامه ریزی برای اعزام بیش از 200دانشجوی بسیجی به مناظق جنگی و عملیاتی جنوب در قالب کاروان راهیان نور از دانشگاههای بافق خبر داد و گفت: با همکاری دانشگاهای آزاد اسلامی ، پیام نور و علمی کاربردی شهرستانب افق زمینه اعزام این دانشجویان فراهم شده است .
راسخی خاطر نشان کرد: کادر پروری و تربیت دانشجو در تراز انقلاب اسلامی از طریق برگزاری دورهای طرح ولایت ، دوره های نخبه پروری و مسیر مطالعاتی کتباهای شهید مطهری از دیگر برنامه های بسیج دانشجویی در شهرستان بافق است که برای اجرای آن هماهنگی های لازم با روسای دانشگاههای این شهرستان انجام شد.
گفتنی است بیش از هزار بسیجی در شهرستان بافق در دانشگاههای این شهرستان فعالیت دارند.
بافق- عبداللهی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page