فرماندار بافق : تکریم خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه عموم مردم بويژه مسئولان است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 27 دی 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ نشست برنامه ريزي برگزاري يادواره شهداي شهرستان بافق با حضور مديران دستگاههاي اجرايي و ارگانها شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

در ابتدا فرماندار بافق ضمن خيرمقدم ، تکریم خانواده شهدا و ایثارگران را وظیفه عموم مردم بويژه مسئولان دانست واز خانواده شاهد به عنوان الگو در جامعه اسلامی نام برد.

سيد مهدي طلايي مقدم با تاكيد بر اينكه رسالت ما پاسداری از ارزش‌های شهدا مي باشد ، تصريح كرد:  امروز ارزش هاي شهدا مورد هجوم دشمن قرار گرفته است و ما بايد با برگزاري يادواره ها و يادمانها این آرمان‌ها و ارزش‌ها را به نسل حال و آینده که دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند بسپاریم و منتقل كنيم.

امام جمعه بافق در ادامه با اشاره به اينكه وظيفه بنياد شهيد زنده نگهداشتن یاد شهیدان و حفظ آثار آنان و تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهدا مي باشد گفت : برگزاري يادواره ها و ديدار با خانواده شهداي شهرستان بايد با هماهنگي بنياد شهيد به عنوان متولي اين امر باشد.

حجت الاسلام سليماني با تاكيد به این موضوع که کیفیت و ثمره برگزاری یادواره ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است خاطر نشان كرد: در برگزاری یادواره شهدا باید علاوه بر بعد کمی مراسم به بعد کیفی آن نیز توجه شود.

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران بافق در ادامه با اشاره به اينكه در 9 ماهه سال جاري بيش از 25 مورد يادمان و يادواره ويژه شهداي شهرستان برگزارشده است ، گفت: در ايام دهه فجر سال جاري با هماهنگي هاي بعمل آمده 2 يادواره ويژه شهداي دانش آموز و شهداي سادات و طرح آبروي محله ( يادمان شهيد حبيبيان )برگزار خواهد شد.

محمد رضا دهقانزاده ديدار با خانواده شهدا را يكي از برنامه هاي اين نهاد انقلابي بيان كرد و افزود : با مشاركت امام جمعه ، فرمانداري ، بسيج و ساير دستگاه هاي اجرايي شهرستان در برنامه هاي مختلف ملي و بصورت هفتگي از خانواده معظم شاهد و ايثارگر ديدار صورت مي گيرد.

در پايان پس از تبادل نظر مقرر شد به مناسبت روز ملي شهدا در اسفند ماه سال جاري با محوريت ستاد برگزاري يادواره شهدا و هماهنگي با امام جمعه و فرمانداري شهرستان يادواره شهداي شهرستان در محل امامزاده عبدالله(ع) برگزار شود.

IMG_3374 IMG_3376 IMG_3377 IMG_3378


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page